پیگیری مشکلات ثبت نام آزمون «به‌سوی فهم قرآن» آموزش و پرورش
کد خبر: 3547081
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

پیگیری مشکلات ثبت نام آزمون «به‌سوی فهم قرآن» آموزش و پرورش

گروه مسابقات: ثبت نام در آزمون «به سوی فهم قرآن» ویژه کارکنان وزارت آموزش و پرورش با مشکلاتی مواجه شده است که نیازمند پیگیری مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ثبت نام در آزمون «به سوی فهم قرآن» ویژه کارکنان آموزش و پرورش با مشکلاتی مواجه شده است که نیازمند پیگیری مسئولان برگزارکننده در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

ثبت نام در آزمون سراسری «به سوی فهم قرآن» ویژه کارکنان آموزش و پرورش از روز 21 آبان‌ماه سال جاری به صورت اینترنتی آغاز شده است که این کارکنان می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

با آغاز ثبت نام اینترنتی آزمون ویژه کارکنان آموزش و پروش، تنی چند از این کارکنان در تماس‌هایی با خبرگزاری ایکنا از وجود مشکلاتی در بخش ثبت نام خبر دادند.

برخی از کارکنان از وجود اشکالاتی در سامانه ثبت نام گلایه داشته و اعلام کردند که تاکنون با وجود مراجعه فراوان به پایگاه اینترنتی، هنوز موفق به ثبت نام خود در آزمون نشده‌اند، همچنین، برخی از کارکنان وزارت آموزش و پرورش نیز در تماس‌هایی از پرداخت مبلغی برای ثبت نام گلایه داشته و جویای توضیحات لازم از مسئولان برگزاری آزمون در این زمینه بودند.

خبرگزاری ایکنا، مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از بروز این مشکلات و تماس‌های مردمی مطلع کرده است و بنابر اعلام نظر مسئولان برگزاری آزمون، مقرر شد تا روز دوشنبه،‌ اول آذرماه پاسخ لازم در رابطه با پیگیری مشکلات موجود ارائه شود.

یادآور می‌شود، ثبت نام الکترونیکی کارکنان وزارت آموزش و پرورش از روز 21 آبان‌ماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

captcha