زمینه‌سازی توسعه با استفاده از آموزه‌های قرآنی تأمین می‌شود
کد خبر: 3548862
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

زمینه‌سازی توسعه با استفاده از آموزه‌های قرآنی تأمین می‌شود

گروه معارف: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: مدیریت مناسب با ارتباطات درست ممکن می‌شود و خوراک اصلی روابط عمومی‌ها از جمله در زمینه‌سازی توسعه باید با استفاده از آموزه‌های قرآنی تأمین شود.

اقبال عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در حاشیه نخستین دوره مسابقات قرآن و عترت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل تصریح کرد: روابط عمومی‌ها برای مسئولان بسترساز، تسهیل‌گر و تصمیم ساز و از سوی دیگر تنظیم کننده روابط دولت و مردم هستند و استفاده از آموزه‌های قرآن و ائمه معصومین(ع) می‌تواند موجب برقراری ارتباطی موثرتر، آسان تر و روان تر شود.
وی افزود: اسلام دین انسان ساز است و روابط عمومی ها به عنوان مسئول ارتباطات هستن و از این رو استفاده از قرآن کریم به عنوان ستون دین می تواند بسترساز ارتباطات سالم تر و نقش آفرینی اساسی مجموعه های روابط عمومی را فراهم کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل بیان کرد: ممکن است برخی روابط عمومی‌ها چندان فعال نباشند اما گردهمایی قرآن و عترت زمینه ساز آشنایی بیشتر با وظایف و تامین خوراک و جهت دهی برای فعالیت آنها باشد.
وی گفت: اطلاعات، ارتباطات و انتظامات سه اصل هستند که اختلال در یک مورد، تعامل مناسب را با مشکل روبرو می کند زیرا دولت به عنوان انتظامات با استفاده از اطلاعات باید دارای ارتباطات مناسبی باشد در حالی که برخورداری از اطلاعات بدون ارتباطات مناسب مانعی در اجرای امور است.
عباسی اضافه کرد: مدیریت مناسب با ارتباطات درست ممکن می‌شود و خوراک اصلی روابط عمومی‌ها از جمله در زمینه بسترسازی توسعه باید با استفاده از آموزه‌های قرآنی تامین شود.
captcha