‎هم‌اندیشی مداحان ‌نخبه و اثرگذار سراسر کشور
کد خبر: 3556526
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

‎هم‌اندیشی مداحان ‌نخبه و اثرگذار سراسر کشور

گروه جامعه: هفتمین نشست هم‌اندیشی مداحان و شعرای نخبه و اثرگذار سراسر کشور امسال به صورت همزمان با شرکت مداحان پیشکسوت و جوان روز هشتم و نهم دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا)، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام با اشاره به این مطلب گفت: هفتمین نشست هم‌اندیشی مداحان و شعرای نخبه و اثرگذار سراسر کشور امسال به صورت همزمان با شرکت مداحان پیشکسوت و جوان روز هشتم و نهم دی ماه به مدت 2 روز در مشهد مقدس و در جوار آستان مقدس و ملکوتی علی ابن الموسی الرضا علیه السلام برگزار می شود.
وی افزود: سخنرانان و مهمانان دعوت شده در این نشست حجج اسلام ‌شیخ کاظم صدیقی، سیدابراهیم رئیسی، علیرضا پناهیان، میرزامحمدی، غلامرضا سازگار و جوانی هستند .
مداحی در ادامه گفت: در روز اول این نشست آیت الله صدیقی و ‌جوانی و در روز دوم حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و حجت الاسلام علیرضا پناهیان سخنرانی خواهند داشت.
مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام  با اشاره به موضوعات نشست هم اندیشی گفت: این موضوعات شامل بایدها و نبایدهای مداحی و روضه خوانی (مقتل و مداحی)، بایدها و نبایدهای شعر آئینی، مسائل روز و ضرورت بصیرت، وضعیت‌هیأت‌های مذهبی در سراسر کشور، انتظارات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد مداحان و شعرای آئینی است.
از جمله چهره‌های برجسته و سرشناس ‌شرکت کننده در این نشست می‌توان به ماشاالله عابدی، غلامرضا سازگار، علی انسانی، امیری اسفدقه، صادق آهنگران، حسین سازور، سعید حدادیان، محمدرضا طاهری، مرتضی طاهری، محسن طاهری، سیدمجید بنی فاطمه، سیدمهدی میرداماد، رضا نبوی و مهدی منصوری‏ اشاره کرد.
captcha