چاپ مصاحفی برای آذربایجان و قرقیزستان/ ترجمه قرآن انصاریان پرفروش شد
کد خبر: 3558080
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
بابامحمدی خبر داد:

چاپ مصاحفی برای آذربایجان و قرقیزستان/ ترجمه قرآن انصاریان پرفروش شد

گروه ادب: مدیر انتشارات اسوه از انتشار قرآن برای کشورهای آذربایجان و قرقیزستان خبر داد و گفت: این قرآن‌ها با ویژگی‌های خاصی برای خارج از کشور به چاپ رسیده است.

ناصر بابامحمدی، مدیر انتشارات اسوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره کتاب‌های پرفروش این انتشارات در سال جاری گفت: در سال جاری از میان قرآن با ترجمه‌های گوناگون، ترجمه انصاریان پرفروش بود که یکی از دلایل این موضوع رایگان بودن حق‌الترجمه بوده و سبب شده قیمت تمام‌شده آن پایین‌تر از سایر قرآن‌ها باشد و مورد استقبال ناشران و مخاطبان قرار گیرد. 
وی افزود: قرآن بدون ترجمه با خط عثمان‌طه نیز امسال پرفروش بود، این قرآن برای محافل و مجالس قرآنی داخل کشور و مسلمانان خارج از کشور به چاپ می‌رسد. چاپ این قرآن‌ها به سفارش مستقیم یک کشور نبوده و مربوط به مؤسسه وابسته به حوزه علمیه قم است.
بابامحمدی در ادامه گفت: این قرآن‌ها به کشورهای آذربایجان و قرقیزستان صادر می‌شود که 13 سطری با خط عثمان‌طه بوده و بدون ترجمه هستند و قیمت تمام‌شده آنها پایین‌ترین هدیه یعنی کمتر از 6 هزار تومان است. 
مدیر انتشارات اسوه با اشاره به کتاب‌های پرفروش در حوزه دین عنوان کرد: در این زمینه کتاب صحیفه سجادیه با ترجمه و شرح فاطمه احمدی جزء پرفروش‌ها بوده است، همچنین دارای 558 صفحه با جلد چرم و چاپ نفیس و ترجمه مقابل است.
captcha