دارالقرآن مرکزی حضرت ولی‌عصر(عج) در مشهد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3570906
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
با حضور مسیب‌زاده؛

دارالقرآن مرکزی حضرت ولی‌عصر(عج) در مشهد افتتاح می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از افتتاح دارالقرآن حضرت ولی عصر(عج) با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همزمان با دهه فجر در مشهد خبر داد.

علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از افتتاحیه دارالقرآن و حسینیه حضرت ولی عصر(عج) واقع در خیابان امام خمینی(ره)، کوچه ثبت، ساعت 10 روز دوشنبه، 18 بهمن‌ماه، و اجرای چند برنامه قرآنی همزمان با این مراسم ویژ دهه فجر در مشهد خبر داد.
وی ادامه داد: همزمان با این افتتاحیه، کتابت قرآن کریم نیز توسط دانش‌آموزان مشهدی صورت می‌گیرد و در نهایت این آیات به موزه آستان قدس رضوی اهداء خواهد شد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با بیان اینکه این مرکز با حضور محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افتتاح می‌شود، اعلام کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن کریم نیز ساعت 18، هجدهم بهمن‌ماه در ناحیه 3 برگزار می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: در این محفل، حامد شاکرنژاد و رضا عابدین‌زاد، قاری و حافظ بین‌المللی قرآن، مصطفی حاجی‌حسنی‌کارگر و رضا گلشاهی، قاریان ممتاز مشهدی به تلاوت آیات کلام‌ الله وحی می‌پردازند.
مهدوی‌‌خواه عنوان کرد: برگزاری جلسه ستاد عالی مسابقات قرآن کریم کشور نیز با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز از دیگر برنامه‌های این روز به شمار می‌رود.
captcha