انقلاب اسلامی الگویی برای نجات آزادی خواهان جهان است
کد خبر: 3572049
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
کریمی:

انقلاب اسلامی الگویی برای نجات آزادی خواهان جهان است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امام راحل با توکل به خدا، انقلاب را با رهبری دینی به پیروزی رساند و اینک به الگویی برای نجات آزادی خواهان و ملت‌های تحت ستم تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، شامگاه سه‌شنبه 19 بهمن ماه در آئین تجلیل از گروه‌های جهادی نمونه شهرستان خمین که در هتل امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد گفت: بعد از جنگ جهانی دوم دنیا به 2 بلوک شرق و غرب تقسیم شد، استعمارگران اهدافی داشتند که یکی از آنها، تضعیف ایران و وابستگی ملت در همه زمینه‌ها بود.
وی افزود: امام راحل با توکل به خدا، شعار نه شرقی نه غربی را سر داد و انقلاب را با رهبری دینی به پیروزی رساند و حکومت اسلامی تشکیل دهد.این انقلاب دارای عظمت بی‌نظیری است و اینک به الگویی برای نجات آزادی خواهان  و ملت‌های تحت ستم تبدیل شده است.
کریمی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها، نخبگان را برای پیشبرد اهداف خود تربیت می‌کردند اظهار کرد: از تعداد 60 هزار نخبه‌ای که در دانشگاه‌های آنها تحصیل کردند بیش از 5 هزار نفر در کشورهای خود یا مانند بنی صدر رئیس جمهور شدند یا پست‌های کلیدی را به دست گرفتند.
وی افزود: سفارتخانه‌های مستکبران به ظاهر برای تعاملات سیاسی ایجاد شد ولی رهبری شورش‌ها، اتاق فکر جاسوسی و فرماندهی جریان‌های سیاسی هدف اصلی این سفارتخانه‌ها بود، دشمنان با تشکیل وهدایت احزاب واندیشکده‌های خاص و استفاده از افراد خاص قصد داشتند سیطره خود را برجهان گسترش دهند.
کریمی ادامه داد: فتح سنگرهای کلیدی دنیا و تشکیل تمدن اسلامی دو هدف بزرگ امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی بود، مقام معظم رهبری پنج مرحله اساسی در انقلاب را برای رسیدن به این اهداف بیان فرمودند. مرحله اول انقلابی بود که در سال 57 به پیروزی رسید و مردم اعلام کردند که دیکتاتور را نمی‌خواهند. 
وی مرحله دوم را چارچوب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: این مرحله با تشکیل نظام اسلام شکل گرفت، و بعد از 1400 سال برای اداره حکومت، قانون اسلامی تصویب شد، مرحله سوم دولت اسلامی است که ما در این مرحله متوقف شده‌ایم. بعد از دولت اسلامی، تمدن اسلامی به عنوان آخرین مرحله انقلاب است.
کریمی  با بیان اینکه  این مرحله فقط برای ایران نیست افزود: به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی بدون مرز جغرافیایی و متعلق به تمام بشریت است و ایشان نیز به دنبال اجرایی کردن قوانین اسلامی در دنیا بودند.همه مردم به عنوان مسلمان وظیفه دارند دین اسلام را به دنیا معرفی کنند. 
وی افزود: دشمن با تبعید امام(ره) در سال 42 قصد داشت انقلاب را در نطفه خفه کند اما، امام خمینی(ره) راه خود را ادامه داد تا در سال 57 به پیروزی رسید. دشمن سعی در نابودی الگوی انقلابی دارد، دعوای استکبار با ایران بر سر سلاح هسته‌ای وموشک نیست چراکه خیلی از کشورها این صنعت را دارند بلکه دشمن از گسترش انقلاب اسلامی می‌ترسد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: این مسائل و اصل و اهداف انقلاب باید برای نسل جوان به شکل چهره به چهره تبیین شود تا آنها از اهداف و برنامه‌های دشمنان نظام اسلامی آگاه شوند.همه اقشار جامعه باید با روحیه جهادی ودوری از الگوی غربی برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
یادآور می‌شود: در این مراسم از جهادگران برتر شهرستان خمین با اهدای لوح و جوایز تجلیل و گروه جهادی درمانی بهداشتی «محب ضامن آهو» از طرف آستان قدس رضوی به عنوان گروه برتر و شایسته دریافت پرچم آستان قدس معرفی شد.
captcha