مهم‌ترین اولویت زندگی زنان فرزندپروری بر اساس آموزه‌های دینی است
کد خبر: 3581129
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
آیت‌الله عاملی:

مهم‌ترین اولویت زندگی زنان فرزندپروری بر اساس آموزه‌های دینی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: زنان باید در جامعه اسلامی با تأسی از حضرت زهرا(س) مهم‌ترین اولویت در زندگی را فرزندپروری بر اساس آموزه‌های دینی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر روز گذشته، 15 اسفندماه مراسم سخنرانی استاد اخلاق آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اردبیل با حضور دانشگاهیان استان در مسجد این دانشگاه برگزار شد.
آیت الله عاملی ضمن ذکر صفات و ویژگی‌های اخلاقی حضرت زهرا(س) گفت: جایگاه حضرت زهرا(س) در طول تاریخ اسلام و بشریت جایگاه ابدی و جاودانه است و توجه به ویژگی‌های اخلاقی و سیره عملی آن بزرگوار در مسیر زندگی فردی بهترین و روشن ترین راه برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است.
وی در ادامه به به نقش زن در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان در جامعه اسلامی بایستی با تأسی از حضرت زهرا (س) مهمترین اولویت در زندگی را نقش فرزند پروری بر اساس آموزه‌های دینی قرار دهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ادامه بر لزوم هدایت بر مسیر ارزش‌های اخلاقی و دینی را یکی از ضروریات عنوان کرد و افزود: این هدایت و رهنمودها می تواند زمینه رسیدن به سعادت کسانی باشد که به علت غفلت در دام گمراهی افتاده اند و چه بسا با ارشاد و راهنمایی به مسیر زندگی سعادتمندانه بازگردند.
captcha