طرح آرامش بهاری در کرمانشاه به‌کار خود پایان داد
کد خبر: 3586939
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

طرح آرامش بهاری در کرمانشاه به‌کار خود پایان داد

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی – اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همزمان با سراسر کشور طرح آرامش بهاری در 21 بقعه متبرکه و آستان مقدس امام‌زادگان کرمانشاه به‎‌کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی – اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌های فرهنگی – مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه به‌شمار می‌رود که در آستانه امام‌زادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: این طرح از 28 اسفند سال گذشته در 21 بقعه و آستانه مبارکه امام‌زادگان کرمانشاه آغاز به‌کار کرد و امروز 15 فروردین‌ماه همزمان با سراسر کشور به‌کار خود پایان داد.
حجت‌الاسلام میرزایی با بیان اینکه برگزاری مراسم لحظه تحویل سال‌نو و برپایی خیمه‌های معرفت از نکات بارز طرح آرامش بهاری است، اظهار کرد: در ابتدای آغاز طرح آرامش بهاری، در 9 بقعه متبرکه مجری اجرای این طرح در استان خیمه‌های معرفت برپا شد.
وی گفت: ارائه مشاوره دینی، برپایی غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی، ثبت‌نام از افراد برای شرکت در طرح تربیت حافظان، غرفه‌های حجاب و عفاف و همه واقف باشیم از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در خیمه‌های معرفت بود.
تشرف 230 هزار نفر به زیارت آستان مقدس امام‌زادگان کرمانشاه
حجت‌الاسلام میرزایی با بیان اینکه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و تقویت باورهای دینی و بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی آستانه مبارکه امام‌زادگان در ایام نوروز از اهداف اجرای طرح آرامش بهاری است، افزود: برای ارتقاء سطح فرهنگی زائران و مسافران نوروزی همچنین ترویج سنت‌های اصیل اسلامی، مراسم ویژه تحویل سال‌نو و طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار شده است.
وی از تشرف 230 هزار نفر به زیارت آستان مقدس امام‌زادگان استان طی نوروز امسال خبر داد.
captcha