تمدید ثبت‌نام ویژه‌برنامه اعتکاف پسران و دختران
کد خبر: 3587714
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

تمدید ثبت‌نام ویژه‌برنامه اعتکاف پسران و دختران

گروه اجتماعی: ثبت نام ویژه‌برنامه‌های «شما به آسمان دعوت شده‌اید» و «پرواز ماهی‌ها» با محوریت اعتکاف پسران و دختران نوجوان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، برنامه شما به آسمان دعوت شده اید ویژه پسران نوجوان سطح شهر با حضور نزدیک به 400 نفر در ایام اعتکاف برگزار می شود.
این طرح اعتکاف ویژه نوجوانان پسر از سوی دفتر تخصصی نوجوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و مرکز فرهنگی شهید چمران برنامه ریزی شده است.
اجرای جنگ محتوایی، ویژه برنامه سحرگاهان با عنوان آغوش ستاره ها، تشکیل حلقه های معرفتی پر پرواز، تشکیل ساعات اندیشه ورزی، برنامه به استقبال نور برای آماده سازی نماز جماعت، برگزاری جلسات تمنای آسمان با محوریت سخنرانی کارشناسان و ... ازجمله برنامه های این طرح است.
برنامه فرهنگی جذاب «شما به آسمان دعوت شده اید» با محوریت اعتکاف روزه اولی ها ویژه پسران نوجوان پایه ششم تا نهم در محل مسجد رحیم خان واقع در خیابان طالقانی برگزار می شود.
دختران نوجوان پایه ششم تا دهم (12 تا 16 سال) نیز در طرح «پرواز ماهی‌ها»  شرکت می کنند که این برنامه نیز از سوی دفتر تخصصی نوجوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان مناطق 15 گانه و مجموعه فرهنگی تربیتی دختران روبه دریا در محل مسجد قبا واقع در ملک شهر برنامه ریزی شده است.
ارائه بسته فرهنگی، اجرای طرح های قرائت قرآن، ختم صلوات، طرح تفکر، طب سنتی، قرارعاشقی در ساعت 12 ظهر و 20 شب، سخنرانی با حضور کارشناسان مجرب و ... از جمله برنامه های این طرح است.
علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا 20 فروردین ماه از ساعت 17 تا 21 با شماره تلفن های 32370334 و 32351331 (ویژه پسران) و 32302005(ویژه دختران) تماس حاصل کنند.
captcha