برگزاری حراج بزرگ آثار هنری در اصفهان
کد خبر: 3592199
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

برگزاری حراج بزرگ آثار هنری در اصفهان

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری حراج بزرگ اصفهان با الویت آثار هنری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی با اشاره به برگزاری حراج بزرگ اصفهان گفت: برای برگزاری حراج بزرگ اصفهان و اینکه در چه زمانی برگزار شود در حال رایزنی هستیم، این حراج با اولویت آثار هنری اصفهانی برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: نظرات هنرمندان اصفهان به این شکل بوده که تنها آثار هنرمندان اصفهانی باشد و برخی‌ها نیز با این نظر مخالفت کرده‌اند و قرار شد آثار ایرانی با اولویت آثار هنرمندان اصفهانی باشد، اما در حراج‌های بعدی از هنرمندان بین‌المللی نیز استفاده می‌شود.
وی بیان کرد: هنوز زمان برگزاری حراج مشخص نیست، برای برگزاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌وگو شده و آن‌ها یک مدل و مجموعه‌ای اقدام کرده‌اند که به صورت قوی در این زمینه فعالیت می‌کند.
حجت‌الاسلام ارزانی گفت: این مجموعه تجربه خوبی دارد که این نیز در حال رایزنی است که با این مجموعه همکاری شود یا اصفهان خودش به صورت مستقل برگزار کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطر‌نشان کرد: زمان برگزاری طولانی شد اما اگر با کیفیت برگزار شود در حراج‌های بعدی کمک می‌کند که به صورت قوی برگزار شود.
captcha