مراحل انتخابات تاكنون به خوبي پيش رفته است
کد خبر: 3593489
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
آیت‌الله جنتی:

مراحل انتخابات تاكنون به خوبي پيش رفته است

گروه سیاسی: دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مراحل انتخابات تاكنون به خوبي پيش رفته است، گفت: انشاءالله دولت آينده به مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم بيشتر توجه كند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي‌نگهبان، آيت‌الله جنتي، دبیر شورای نگهبان، صبح امروز، چهارشنبه 6 اردیبهشت، در جلسه هفتگي اعضاي شوراي نگهبان با تبريك عيد مبعث و نيز حلول ماه شعبان گفت: انشاء‌الله لياقت بيابيم و از بركات ماه شعبان بهره بيشتري ببريم.
دبير شوراي‌ نگهبان در ادامه با اشاره اجمالي به روند بررسي صلاحيت داوطلبان رياست جمهوري و نيز ميان‌دوره‌اي مجلس شوراي اسلامي گفت: مراحل انتخابات تاكنون به خوبي پيش رفته است. اميدواريم در انتخابات رياست جمهوري فردي كه به صلاح مردم است انتخاب شود.
وي با اشاره به مشكلات معيشتي و اقتصادي و نيز بيكاري جوانان گفت: انشاءالله دولت آينده به مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم بيشتر توجه كند و خداوند مقدر فرمايد آنچه خير و صلاح مردم است، اتفاق بيفتد.
آيت‌الله جنتي در ادامه گفت: داوطلبان بايد بكوشند به درد و رنج مردم توجه كنند و منتخب مردم تنها به فكر جريانهاي سياسي نباشد.
captcha