برپایی دوره مقدماتی مربی مهد کودک با همکاری مؤسسه مهد قرآن و هیئت رزمندگان
کد خبر: 3599692
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

برپایی دوره مقدماتی مربی مهد کودک با همکاری مؤسسه مهد قرآن و هیئت رزمندگان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره آموزش مقدماتی مربی مهد کودک و پیش‌دبستانی با محوریت قرآن با همکاری مؤسسه کشوری مهد قرآن و هیئت رزمندگان شهرستان خشت استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن، مسعود تهرانی‌فرجاد، معاون تخصصی کودک و نوجوان این مؤسسه اظهار کرد: دوره آموزش مقدماتی مربی مهدکودک و پیش‌‌د‌‌‌بستانی با محوریت قرآن با همکاری مؤسسه مهد قرآن و هیئت رزمندگان شهرستان خشت استان فارس در قالب 130 ساعت دروس آموزش حضوری و کارورزی طی 30 جلسه برگزار و پس از پایان آموزش مدرک معتبر کشوری به دانش آموختگان ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: این مؤسسه، بهداشت، سلامت جسمی و روانی، پرورش خلاقیت، روانشناسی مهارت‌های حرکتی، ادبیات، قصه‌گویی، ریاضی، بازی و مفاهیم قرآنی و دینی، فعالیت‌های نمایشی، کاردستی برای کودکان از جمله سرفصل های آموزشی دوره تربیت مربی مهد کودک است.
بنابر این گزارش قاسمی، مسئول هیئت رزمندگان شهرستان خشت استان فارس نیز با اشاره به شرکت 30 نفر از بانوان جوان بسیجی واحد نوگلان هیئت رزمندگان در این دوره تخصصی، تصریح کرد: با توجه به اهمیت دوران خردسالی در تشکیل شخصیت انسان‌ها، آموزش مربیان برای حرکت در مسیر شکوفایی سرمایه‌های آینده کشور از اهداف اساسی برگزاری این دوره آموزشی است.
یادآور می‌شود، دوره مقدماتی آموزش مربی مهد کودک ویژه بسیجیان شهرستان خشت استان فارس از 23 اردیبهشت‌ماه در مجتمع فرهنگی دشت بهشت کرج آغاز شده است و آموزش‌های تکمیلی و تخصصی آن متعاقبا برگزار خواهد شد.
captcha