روحیه جهادی لازمه مقابله با دشمن است
کد خبر: 3610503
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
ایمانی‌تبار:

روحیه جهادی لازمه مقابله با دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمان گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی در عرصه نظامی شکست خورده‌اند و اقتصاد را نشانه رفته‌اند که برای مقابله با دشمن روحیه جهادی را لازم داریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی ایمانی‌تبار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمان امروز شنبه، 27 خرداد در همایش حرکت بر مدار فرهنگ و مدیریت جهادی برای تحقق حکومت حضرت مهدی(عج) گفت: منطق پیشرفت منطقی است که خوبی‌ها را حفظ کرده و کاستی‌ها را جبران کند تا به موفقیت بینجامد.
وی فرهنگ و مدیریت جهادی را موفق ارزیابی کرد و افزود: این فرهنگ اسنادی دارد که نشان می‌دهد موفق بوده است و یکی از این اسناد شهدا هستند، آنان مقاومت کرده و موجب سربلندی ایران اسلامی شدند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمان جهاد سازندگی را سند دوم موفقیت فرهنگ جهادی نام برد و عنوان کرد: امام راحل بارها تأکید کردند اگر جهاد سازندگی نبود در میدان رزم و جنگ به این سرعت موفق نمی‌شدیم.
ایمانی‌تبار اظهار کرد: سومین آن هم فرمایشات مقام معظم رهبری است، ایشان نیز همواره تأکید داشته و دارند که اگر می‌خواهید در کشاورزی موفق شوید فرهنگ و مدیریت جهادی را تقویت کنید.
وی تأکید کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی در عرصه نظامی شکست خورده‌اند و اقتصاد  را نشانه رفته‌اند و برای مقابله با دشمن روحیه جهادی را لازم داریم.
captcha