برگزاری مسابقات قرآن در سازمان نظام مهندسی اردبیل
کد خبر: 3612807
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

برگزاری مسابقات قرآن در سازمان نظام مهندسی اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: با حضور بیش از 30 نفراز کارکنان این سازمان مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر برگزار شد.

میرمحمد سیدهاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در حاشیه مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن و ماه نزول قرآن است، افزود:این مسابقات درراستای گسترش فرهنگ قرآنی در بین کارکنان برگزار می شود.
وی ادامه داد: برنامه های قرآنی اعم از مسابقات و زیارت عاشورا در راستای معرفت افزایی کارکنان و اعضای سازمان تدوین شده است .
میرهاشمی یکی از آموزه‌های قرآن را خدمت به خلق الله دانست و افزود:ا ز راههای افزایش اخلاق حرفه ای آشنایی با آموزه های دینی است به طوری که مقررات ساختمان هم با اخلاق حرفه‌ای قابل پیوند است.
وی از برگزاری مراسم زیارت عاشورا نیز درسازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل خبر داد و خواستار استفاده کارکنان ازبیانات روحانیون در راستای معرفت افزایی شد.
میرهاشمی همچنین  افزود: آشنایی کامل مهندسین سازمان با آموزه های قرانی درراستای رفع دغدغه ها و کاهش استرس تاثیر گذار است.
captcha