معرفی هیئت داوران جشنواره قرآنی وزارت بهداشت/ قضاوت 29 داور
کد خبر: 3618952
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

معرفی هیئت داوران جشنواره قرآنی وزارت بهداشت/ قضاوت 29 داور

گروه مسابقات: در بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت 29 داور بین‌المللی، کشوری و استانی به امر قضاوت رقابت‌ها مشغول خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که در آن دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور حضور دارند از روز 25 تیرماه آغاز می‌شود.

در این دوره از مسابقات مجموعاً 29 نفر از اساتید قرآنی کشورمان به امر داوری این مسابقات مشغول خواهند بود که از این تعداد یک نفر رئیس هیئت داوران و پنج نفر نیز استاد راهنما خواهند بود. همچنین از 29 استاد حاضر در هیئت داوران 18 نفر در بخش آقایان و 11 نفر نیز در بخش بانوان خواهند بود.

براساس گزارش ایکنا، ریاست هیئت داوران این دوره از جشنواره برعهده سیدمحسن موسوی‌بلده خواهد بود. در رشته قرائت تحقیق نیز داوری این مسابقات برعهده محمدحسین سعیدیان در بخش صوت، علی‌اکبر حنیفی در بخش لحن، عباس امام‌جمعه در بخش تجوید و سیدجواد سادات‌فاطمی در بخش وقف و ابتدا خواهد بود. در این بخش علی فربین به عنوان استاد راهنما معرفی شده است.

در رشته ترتیل نیز حسن ربیعیان، علی‌اکبر ملکشاهی، سیدمحمد جعفری و محمدسعید فیاض به ترتیب در بخش‌های صوت،‌ لحن، تجوید و وقف و ابتدا به امر قضاوت مسابقات می‌پردازند. در این بخش سعید زکی‌لو به عنوان استاد راهنما معرفی شده است.

داوران رشته‌ حفظ قرآن کریم نیز امیر فتح‌پور در بخش صوت، صالح‌ اطهری‌فرد در بخش لحن، بهروز یاریگل در بخش تجوید، حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا و رضا دیانت در بخش حسن حفظ هستند. در این بخش محمدحسین یقطین و سیدمحمد میریحیی کار راهنمایی حفاظ را برعهده دارند.

در گروه بانوان این دوره از جشنواره نیز در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل امر قضاوت برعهده، ایمان صحاف‌ در بخش صوت، زهره مقدسی در بخش لحن، اعظم الماسی در بخش تجوید و طاهره میرغیاثی در بخش وقف و ابتدا گذاشته شده است. در این بخش نیز مرضیه فیروززاده به عنوان استاد راهنما معرفی شده است.

در رشته حفظ گروه بانوان نیز به ترتیب راحله اسکندری، بی‌بی فهیمه موسوی‌نیا، معصومه عباسی نظری، لیلا حریری جهرمی و زهرا کسرایی در بخش‌های صوت و لحن، تجوید، وقف و ابتدا و حسن حفظ داوری مسابقات را برعهده دارند. در این بخش نیز وحیده گنبدی به عنوان استاد راهنما معرفی شده است.

بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که در آن کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور حضور دارند، از روز 25 تیرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود و تا روز 28 همین ماه در شیراز ادامه خواهد داشت. همچنین این مسابقات در پنج سالن که سه سالن برای بخش آقایان و دو سالن برای بخش بانوان در نظر گرفته شده است، برگزار می‌شود. 

مطالب مرتبط
captcha