تربیت 1500 حافظ از خراسان رضوی در طرح تابستانی حفظ یک جزء قرآن
کد خبر: 3619623
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

تربیت 1500 حافظ از خراسان رضوی در طرح تابستانی حفظ یک جزء قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه 37 میلیون تومان اعتبار از سوی این اداره‌کل در راستای برگزاری کلاس های طرح تابستانی حفظ یک جزء قرآن کریم تخصیص داده شده است، گفت: در این طرح پیش‌بینی تربیت 1500 حافظ یک جزء در پایان تابستان شده است.

مهدی رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی بیان کرد: طرح تابستانی حفظ یک جزء قرآن کریم با همکاری 50 تشکل قرآنی از جمله مؤسسات قرآنی و ... در سراسر استان در حال برگزاری است.
وی با اشاره به تخصیص 37 میلیون تومان اعتبار از سوی اداره‌کل تبلیغات استان برای اجرای این طرح، اظهار کرد: پیش‌بینی شده است در این طرح 1500 نفر ثبت‌نام کنند و تا پایان تابستان حافظ یک جزء قرآن کریم شوند.
رمضانی ادامه داد: بیشترین اعتبار با پیش‌بینی ثبت‌نام 300 نفر به شهرستان مشهد و بعد از آن به شهرستان نیشابور و کاشمر با حضور 150 نفر اختصاص داده شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: تقسیم بودجه به سایر شهرستان‌ها بر حسب گرایش، استعداد و اقبال شرکت‌کنندگان در زمینه حفظ قرآن خواهد بود.
رمضانی ابراز کرد: بر همین اساس سهمیه اعتبار به شهرستان‌های خواف و تربت‌جام هر کدام 60 نفر و در سایر شهرستان‌ها نیز به همین منوال تخصیص یافته است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان گفت: به شرکت‌کنندگان در کلاس‌های این طرح که موفق به حفظ یک جزء از قرآن کریم شوند علاوه بر اعطای گواهینامه حفظ از سوی این اداره‌کل، مبلغی نیز به عنوان هدیه اهداء خواهد شد.
captcha