اسلام منهای ائمه(ع) عاقبتی همچون تورات و انجیل دارد
کد خبر: 3620799
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

اسلام منهای ائمه(ع) عاقبتی همچون تورات و انجیل دارد

گروه معارف: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: احیای دین اسلام که مورد تجاوز انحرافات امویان و عباسیان قرار گرفته بود از دوران امام محمد باقر(ع) آغاز شد و ایشان به همراه امام جعفر صادق(ع) اسلام را احیاء کردند اگر زحمات ائمه(ع) در حفاظت از اسلام نبود عاقبت اسلام و تشیع چیزی غیر از تورات و انجیل نمی‌شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز 28 تیرماه، در کلاس درس اخلاق مدیران که در بیت نماینده ولی‌فقیه برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: صیانت از مذهب تشیع در برابر انحرافات عصر عباسی و در دوره‌ای که فرقه گرایی به شدت رواج یافته بود از  مهمترین اقدامات امام صادق(ع) است. 
امام جمعه اراک ادامه داد: ایشان با امکانات کم به ترویج و تبیین اسلام ناب محمدی(ص) پرداختند امروز نتایج خدمات ایشان به اسلام کاملاً مشهود است 20 هزار حدیث در امور مختلف از ایشان به دست ما رسیده هر چند این مقدار بسیار کمتر از آن چیزی است که ایشان فرموده‌اند اما متأسفانه به دلایل متعدد به دست ما نرسیده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره خدمات امام محمد باقر(ع) گفت: احیای دین اسلام که مورد تجاوز انحرافات امویان و عباسیان قرار گرفته بود از دوران امام محمد باقر(ع) آغاز شد و ایشان به همراه امام جعفر صادق(ع) اسلام را احیاء کردند اگر زحمات ائمه(ع) در حفاظت از اسلام نبود عاقبت اسلام و تشیع چیزی غیر از تورات و انجیل نمی‌شد.
وی با اشاره به جریان‌های انحرافی تأکید کرد: خوارج و بنی‌امیه بعد از رحلت پیامبر(ص) اسلام را ملعبه خود کرده بودند و چیزی به نام توحید، اخوت، عدالت و اخلاق اسلامی معنا نداشت.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر استفاده از توان داخلی در توسعه کشور گفت: باید با شناسایی و سرمایه گذاری منطقی از  ظرفیت‌های داخلی نهایت استفاده را برد، دولت باید برای توسعه روستاها و مناطق کم برخوردار برنامه‌ریزی جدی داشته باشد. الگوسازی و طرح‌های توسعه کشور باید بومی و مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.
 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به معضلات فرهنگی کشور گفت: سیره امام علی(ع) در مقابله با آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی باید مورد توجه مدیران اجرایی باشد.
captcha