تربیت پنج هزار حافظ قرآن را با قوت پیگیری می‌کنیم
کد خبر: 3636424
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

تربیت پنج هزار حافظ قرآن را با قوت پیگیری می‌کنیم

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران گفت: طرح تربیت پنج هزار حافظ قرآن در منطقه را با قوت پیگیری می‌کنیم.

طرح تربیت حافظان را با قوت پیگیری می‌کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لباس‌دوخت، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز طرح تربیت حافظان قرآن کریم از ابتدای مهرماه سال جاری در سطح این منطقه اظهار کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه انجام شده و آماده اجرای طرح هستیم.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران بیان کرد: از آنجایی که مسئولان خانه قرآن دارالتقوی مجری این طرح قرآنی در منطقه غرب تهران هستند، جلسات هماهنگی با ایشان برگزار شده و مربیان طرح نیز در حال انجام هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح هستند.

لباس‌دوخت در ادامه با بیان اینکه طرح تربیت حافظان را با قوت پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: مدارس تحت پوشش این طرح قرآنی نیز هم‌اکنون مشخص شده است که مربیان طرح نیز با آغاز اجرای طرح به این مدارس اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در پایان اظهار امیدواری کرد تا با اجرای هرچه بهتر این طرح قرآنی گامی هر چند کوچک در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه افزایش تعداد حفاظ قرآن کریم در سطح منطقه برداشته شود.

captcha