میزبانی سه موکب اسدآباد از زائران اربعین
کد خبر: 3661101
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

میزبانی سه موکب اسدآباد از زائران اربعین

گروه اجتماعی: مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: شهرستان اسدآباد اقدام به برپایی سه موکب جهت پذیرایی از زائران اربعین حسینی کرده است که دو موکب آماده میزبانی از زائران رفت و برگشت کربلا معلی و یک موکب نیز با همکاری اداره اوقاف در گردنه اسدآباد مستقر شده است.

حجت‌الاسلام سیدمجید موسوی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های اسدآباد قرار گیری در مسیر تردد زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است.
وی افزود: در این راستا این شهرستان اقدام به برپایی سه موکب جهت پذیرایی از زائرین اربعین حسینی کرده است که دو موکب آماده میزبانی از زائران رفت و برگشت کربلا معلی و یک موکب نیز با همکاری اداره اوقاف در گردنه اسدآباد مستقر شده است.
مدیر تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه هر موکب از هزار زائر حسینی در هر وعده غذایی پذیرایی خواهد کرد اضافه کرد: 7 مسجد و حسینیه شهرستان نیز آماده اسکان زائران اربعین حسینی است.
حجت‌الاسلام موسوی گفت: اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با همکاری هلال احمر و اداره تربیت بدنی این شهرستان اماکنی همچون باشگاه‌های ورزشی را با تجهیز به سیستم‌های گرمایشی جهت اسکان اضطراری زائرین در نظر گرفته است.
وی عنوان کرد: همزمان با دهه پایانی صفر نیز 50 مبلغ در مناطق مختلف شهرستان اسدآباد به تبلیغ خواهند پرداخت این برنامه جهت پاسخگویی به شبهات و تبیین معارف اسلامی و دینی است.
حجت‌الاسلام موسوی گفت: همچون سنوات گذشته همایش‌ «لبیک یا رسول‌الله» نیز در این شهر انجام خواهد گرفت که در نظر داریم این مراسم را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.
captcha