اسکان دو هزار و 731 زائر در اسدآباد
کد خبر: 3661527
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

اسکان دو هزار و 731 زائر در اسدآباد

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان اسدآباد از اسکان دو هزار و 731 زائر اربعین حسینی طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حسین افشاری فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به فعالیت ۶ ایستگاه صلواتی در شهرستان اسدآباد طی یک هفته گذشته در ایام اربعین، اظهار کرد: این ایستگاه‌ها با عنوان شهید قهاری، خیمه الزهرا، شهدای جنت‌آباد، سیدالشهدا کربلا جنت‌آباد، شهید همدانی و پل شکسته در 6 محل مختلف شهر اسدآباد قرار گرفتند.
 وی با بیان اینکه طی یک هفته گذشته تاکنون دو هزار و 731 نفر در محل اسکان اضطراری حسینیه‌ها، مساجد و سالن ورزشی اسکان داده شده اند افزود: : از طریق ایستگاه‌های صلواتی مستقر در سطح شهرستان 14 هزار 800 پرس صبحانه، 18 هزار و 500 پرس شام، 32 هزار 900 پرس ناهار و 42 هزار میان وعده شامل کیک و کلوچه و آش لبو و... بین زوار حسینی توزیع‌شده است.
افشاری با اشاره به اینکه در مجموع در طول هفته جاری تاکنون 108 هزار 200 پرس غذا در بین زائران توزیع شد اضافه کرد: در این ایام تاکنون 16 هزار و 500 قرص نان و 105 هزار لیوان مصرفی نیز در بین زائران حسینی در مسیر اسدآباد به کربلا توزیع‌شده است.
فرماندار اسدآباد عنوان کرد: ایستگاه‌های صلواتی مستقر در شهرستان از 10 آبان فعالیت خود را آغاز و تا ۲۴ آبان ماه یعنی تا پایان سفر زائران حسینی در عبور از این مسیر فعال خواهند بود.
منبع: پایگاه خبری سید جمال


captcha