افزایش 72 درصدی کمک‌های دانش آموزان اسدآبادی در جشن عاطفه
کد خبر: 3662913
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

افزایش 72 درصدی کمک‌های دانش آموزان اسدآبادی در جشن عاطفه

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد از افزایش 72 درصدی کمک‌های دانش‌آموزان این شهرستان در جشن عاطفه خبر داد و گفت: تمام کمک‌ها به حساب همان آموزشگاه واریز شده تا بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمد نایبی‌صفا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد از شرکت ده هزار نفری دانش‌آموزان اسدآباد در مراسم جشن عاطفه‌ها خبر داد و اظهار کرد: تمام  کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه به حساب آن مدرسه برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت آن مدرسه صرف شده است.
وی از افزایش 72 درصدی کمک‌های دانش آموزان در جشن عاطفه نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: این کمک‌ها از دانش آموزان 62 آموزشگاه در سطح شهرستان اسدآباد جمع اوری شده و با تفاهمی که با اداره آموزش و پرورش صورت گرفت، تمام کمک‌ها به حساب هر آموزشگاه واریز شده  تا بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد گفت: اهداف امداد در زمینه واریز مبالغ کمک جمع‌آوری شده به همان مدارس، شفاف سازی و سپردن امور به دست مردم است که این کار در حال تحقق است.
وی با بیان اینکه 2 میلیارد و 840 میلیون ریال زکات در قالب زکات واجب مستحبی فطریه و پروژه‌های عمرانی جمع‌آوری شده است، عنوان کرد: از این میزان 210 میلیون زکات فطریه برای نیازمندان440،  میلیون ریال عمرانی و مابقی سهم محروم است که بین آنان توزیع می‌شود.
 منبع: پایگاه خبری سیدجمال

captcha