پيگير رفع مشكلات زلزله زدگان هستيم
کد خبر: 3664665
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

پيگير رفع مشكلات زلزله زدگان هستيم

گروه اجتماعی: شهردار اصفهان با بیان اینکه پيگير رفع مشكلات زلزله زدگان هستيم، گفت: مردم اصفهان نيز همانند گذشته نقش مهمي در اين سازندگي خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزي  اظهار كرد: در اين چند روز گذشته مردم كشور با همه توان به حادثه ديدگان كمك كردند و البته اين كمك‌ها بايد ادامه داشته باشد.
وي افزود: امروز هم ما با حضور جمعي از افراد به مناطق زلزله زده خواهيم رفت تا بتوانيم با مديران استان كرمانشاه مشكلات اين مردم را رفع كنيم.
شهردار اصفهان بيان كرد: مردم اصفهان نيز همانند گذشته نقش مهمي در اين سازندگي خواهند داشت، زماني كه در بم زلزله شد به همراه هيئتي به آن شهر رفتيم و اصفهان توانست اقدامات خوبي در آن زمان انجام دهد.
نوروزي افزود: اميدواريم اين همدلي‌ها و كمك‌هاي مردمي ادامه پيدا كند و به مردم آسيب ديده نيز سلامتي برگردد. از همين جا از همه عزيزان دعوت مي‌كنم كمك‌هاي خود را دريغ نكنند.

هدف ما از اين تغيير و تحولات خدمات رساني بهتر به مردم است

شهردار اصفهان در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به اينكه اين چندمين جلسه تكريم و معارفه مديران شهري است گفت: هدف ما از اين تغيير و تحولات خدمات رساني بهتر به مردم است.
نوروزي با اشاره به اينكه يكي از مطالبات مردم تغيير و اصلاح روش‌ها و توسعه مديريتي براي بهره مندي همه شهروندان بوده، اظهاركرد: ملاك ما نيز در اين تغييرات، شايسته سالاري بوده، در اين ميان تخصص، تعهد و تجربه از مولفه‌هاي اصلي است و با اين نگاه سعي شده از دورن سيستم شهرداري افراد مناسب برگزيده شوند.
وي با اشاره به خدمت بانوان در عرصه‌هاي مديريتي تصريح كرد: اين مهم يكي از شعارهاي ما بوده و تجربه نشان داد اين افراد مي‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند.
شهردار اصفهان با اشاره به تاريخ تشكيل «بلديه» در شهر اصفهان گفت: از آن زمان تا به امروز مديري در سازمان فضاي سبز يا ساير بخش‌ها از بانوان نبوده است اما امروز اين مهم را آزمايش مي‌كنيم تا مشخص شود بانوان هم توان چنين كارهايي را دارند، البته در اين ميان دغدغه‌هاي افراد مختلف را نيز در نظر داريم.
نوروزي با اشاره به افرادي كه با اصل انتخاب بانوان مخالف نيستند اذعان كرد: مخالفت ظاهري اين افراد به دليل سختي كارها بوده اما تمامي بخش‌هاي مديريتي سخت افزاري نيست در نهايت تلاش ما اين است بانوان در عرصه‌هايي منصوب شوند كه فعاليت‌هاي پژوهشي و علمي داشته باشند نه فيزيكي.
وي با اشاره به مدير جديد سازمان پارك‌هاي شهرداري گفت: تجارب و رده‌هاي علمي  وي، ما را به انتخاب ايشان به عنوان مدير سازمان پارك‌ها وا داشت، اين فرد تحصيل كرده اين عرصه است و 10 سال نيز در اين حيطه تجربه داشته‌اند، البته قبل از اين هم دكتر سليماني پور سوابق خوبي داشتند.

نبايد انتظار رياست هميشگي داشت

شهردار اصفهان تصريح كرد: هر فردي كه در سمتي انتخاب مي‌شود نبايد اين انتظار را داشته باشد كه تا هميشه در آن سمت باقي بماند، زيرا اين با اصل زندگي كه منطبق بر تغيير می‌باشد مغاير است.
وي با اشاره به اينكه اگر فضاي سبز اصفهان تخريب شود اين شهر آسيب‌هاي زيادي مي‌بيند افزود: براي همين سعي كرديم در اين حوزه تغييراتي را اعمال كنيم.
نوروزي در ادامه با اشاره به انتخاب مديرعامل جديد سازمان اتوبوسراني گفت: مدير جديد نزديك به 20 سال در حوزه حمل و نقل و ترافيك فعاليت داشته است و تحقيقات من از مديران شهري و استاني نشان داد كه ايشان لياقت فعاليت در اين سمت را دارند.
وي افزود: خدمات رساني صحيح در راستاي حمل و نقل مردم بخشي از حقوق شهروندي است و بايد نگاه ها به اين عرصه تغيير كند، البته پيش از اين زحمات زيادي در اين عرصه كشيده شده اما معضلات زيادي هم در اين حوزه شاهديم.
شهردار اصفهان با بيان اينكه اتوبوسراني گاراژ داري نيست اضافه كرد: از اين رو بايد تغييراتي در نگاه ما حاصل شود.
نوروزي با اشاره به اينكه بنده مخالفم يك مدير دانشجو باشد گفت: مديرعامل جديد اتوبوسراني نيز مراحل پاياني تحصيل خود را در مقطع دكترا طي مي كنند.
مديران جديد شهرداري از بدنه خود شهرداري اند
وي تصريح كرد: بهتر است كه مديران شهري از بدنه خود شهرداري باشند و تا امروز هم همين رويه اجرايي شده است وتنها 20 الي 30 درصد از اين جمعيت از بيرون از شهرداري به دليل تخصص‌هاي لازم بوده اند.
شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به انتخاب مديرعامل جديد باغ رضوان گفت: مديريت در اين مكان نيازمند به آينده نگري و جامعه شناسي و روان شناسي است تا آرامش لازم در اين مكان تامين شود.
نوروزي همچنين با اشاره به انتخاب مدير جديد شهرداري منطقه 11 گفت: مردم اين منطقه مشاركت جو و مطالبه‌گر هستند اين منطقه بافتي است كه به اصفهان ملحق شده از اين رو اقدامات خاصي بايد در اين منطقه انجام شود، مدير جديدي هم كه براي اين منطقه انتخاب شده تخصص‌ها و تجارب لازم را دارد.
وي با اشاره به اينكه تغييرات مديريتي نشان دهنده نبود كارآيي مديران قبلي نيست گفت: در صورت لزوم از توانمندي‌هاي مديران قبلي استفاده مي‌شود اما بنا به مقتضياتي بايد اين تغييرات اعمال شود تا شاهد پيشرفت هر روزه باشيم.
شهردار اصفهان با اشاره به لزوم استفاده از توان جوانان و بانوان گفت: استفاده نكردن از جوانان در پست‌هاي مديريتي فعلي آينده ما را با چالش‌هاي بزرگي همراه مي‌كند، استفاده از جوانان منجر مي‌شود تا مديريت سال‌هاي آينده شهر و كشور تضمين شود.
captcha