روش‌های جدید مدیریتی؛ جایگزین روش‌های قدیمی شود
کد خبر: 3668894
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

روش‌های جدید مدیریتی؛ جایگزین روش‌های قدیمی شود

گروه سیاسی: امام‌جمعه فردیس گفت: روش‌های مدیریتی مورد استفاده در کشور قدیمی است و در این زمینه نیازمند نوآوری هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، بابیان اینکه اگر نیروهای تربیت‌شده و متدین در ادارات دولتی فعالیت کنند، قطعا شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود، اظهارکرد: تا زمانی که کارمندان باسواد به کم‌کاری آلوده باشند در شیوه مدیریت شهر و کشورمان تغییری احساس نخواهد شد.
وی افزود: وقتی کار رنگ غیرخدایی پیدا کند موجب عدم تربیت نسل می‌شود به همین منظور از مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا برای جلوگیری از کم‌کاری کارمندان دولتی اقدام کنند.
ایمانی با اشاره به اینکه ضعف سیستم مدیریتی کشور  را عقب نگه می‌دارد، گفت: متسفانه روش مدیریتی در کشور ما سلیقه‌ای است و تا زمانی که این ضعف‌ها را نپذیریم و در چهارچوب‌های قانون کار نکنیم، شاهد پیشرفتی در جامعه نخواهیم بود.
امام‌جمعه فردیس با تکید به اینکه کشورهای توسعه‌یافته از قوانین نوین در سیستم مدیریتی استفاده می‌کنند، تاکید کرد: در حال حاضر برخی روش‌های مورد استفاده در کشور قدیمی است در این زمینه نیازمند نوآوری هستیم.
این مسئول بابیان اینکه کشور از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، گفت: باوجود این ظرفیت‌ها مدیریت با مشکل مواجه است زیرا مدیران حاضر نیستند از شیوه‌های مدیریتی نوین استفاده کنند.
به گفته ایمانی تا زمانی که همه به‌جای عملکرد صحیح، به فکر تصاحب میز مدیریتی باشند، کاری از پیش نخواهیم برد.

captcha