اهدای 800 جلد کتاب به مدارس اسدآباد
کد خبر: 3686082
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
همزمان با دهه فجر؛

اهدای 800 جلد کتاب به مدارس اسدآباد

گروه فرهنگی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: همزمان با دهه فجر 800 جلد کتاب با موضوعات مختلف به 5 مدرسه اسدآباد اهدا خواهد شد.

رضا قاسمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی با عطر و بوی فاطمی در دستور کار خود دارد.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب با نمایش 80 قطعه عکس در محل اداره ارشاد شهرستان، نشست اعضای انجمن‌های ادبی اسدآباد و برپایی نمایشگاه خوشنویسی، سفال و هنر‌های تجسمی از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.
قاسمی با بیان اینکه این شهرستان دارای 57 کانون فرهنگی_هنری است اضافه کرد: ثقل برنامه‌های این مجموعه در کانون‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود که همزمان با گرامیداشت دهه فجر، 22 کانون فرهنگی_هنری میزبان برنامه‌های شاخص جشن انقلاب متناسب با ایام فاطمیه خواهد بود.
سرپرست اداره ارشاد اسدآباد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 3 کانون فرهنگی_هنری به این مجموعه اضافه شده است ادامه داد: 80 درصد کانون‌ها مجهز به سیستم، کتابخانه و سایر امکانات جانبی است، گفتنی است سقف این شهرستان در ثبت کانون فرهنگی هنری به نقطه حد خود رسیده است.
پخش فیلم سینمایی با موضوع انقلاب در سینما شهرستان ویژه مدارس، کانون‌های فرهنگی هنری و اقشار مختلف مردم، اجرای برنامه‌های ورزشی مختلف ویژه اعضای ورزشکار سه کانون فرهنگی هنری شهرستان و رونمایی از 3 کتاب ارزشمند نویسندگان اسدآباد از دیگر برنامه‌های این ایام است.
وی از اهدای کتاب به مدارس خبر داد و گفت: این مجموعه در پاییز سال جاری چند صد جلد کتاب به 13 مدرسه شهرستان اهدا کرد که در فصل زمستان نیز همزمان با دهه فجر 800 جلد کتاب با موضوعات مختلف به 5 مدرسه اسدآباد اهدا خواهد شد.
قاسمی با اشاره به اینکه 5 روستای چنار سفلی، علیا، بابا قاسم لک لک، آجین و مزرعه بید در شهرستان مجهز به کتابخانه هستند عنوان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، چند صد جلد کتاب نیز به کتابخانه بهزیستی و کتابخانه‌های روستایی اهدا خواهد شد.
سرپرست اداره ارشاد اسدآباد یادآور شد: به دلیل تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه برگزاری جنگ شادی و اجرای کنسرت گروه‌های موسیقی حافظ و هنرجویان عارف شهرستان پس از این ایام در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

captcha