برگزاری مرحله شفاهی ششمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در مشهد
کد خبر: 3698738
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

برگزاری مرحله شفاهی ششمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله شفاهی رشته حفظ کل ششمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور 132 حافظ کل قرآن در مشهد برگزار می‌شود.

زبیده بیگلری، کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: ششمین دوره آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور دهم اسفندماه در مشهد برگزار شد و شرکت کنندگانی که نمره 70 به بالا را کسب کردند به مرحله شفاهی راه یافتند.
وی افزود: تعداد 132 نفر به تفکیک 112 خانم و 20 آقا با کسب نمره حد نصاب در رشته حفظ کل به مرحله شفاهی راه پیدا کردند که از یکشنبه، 20 اسفندماه تا چهارشنبه، 23 اسفندماه  به رقابت خواهند پرداخت.
بیگلری اضافه کرد: آزمون بانوان توسط راضیه سادات موسوی، فاطمه اسدی و فائزه حاجی‌حسینی در محل موقوفه مهر فاطمی واقع در نبش بلوار صاحب الزمان(عج) 25 و آزمون بخش آقایان توسط حجت الاسلام سرور عظیمی در موقوفه ابیطالب(ع) بین فدائیان اسلام 1 و 3 برگزار می شود.
وی تصریح کرد: به افرادی که در آزمون شفاهی نمره 75 به بالا را کسب کنند از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گواهینامه حفظ اعطا خواهد شد، ضمن اینکه در قرعه‌کشی جوایز نیز شرکت داده می‌شوند.

انتهای پیام

captcha