رقابت‌های قرآنی دانشگاهیان شیراز در «طهورا 3» پایان یافت/ مشاركت 700 نفر
کد خبر: 3710655
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

رقابت‌های قرآنی دانشگاهیان شیراز در «طهورا 3» پایان یافت/ مشاركت 700 نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره قرآنی «طهورا» ویژه دانشگاهیان دانشگاه شیراز برگزار شد.

سیدرضا نجیبی، سید رضا نجیبی دبیر جشنواره قرآنی «طهورا 3» در حاشیه مراسم اختتامیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرگزاری ایكنا از فارس، گفت: سومین جشنواره قرآنی «طهورا» با محوریت سوره انبیا در سال تحصیلی 96 -97 در دانشگاه شیراز برگزار شد.
وی افزود: افتتاحیه این جشنواره، 7 آبان 96 و اختتامیه آن 9 اردیبهشت ماه 97 برگزار شد و بالغ بر 700 نفر از دانشجویان، اساتید و كارمندان در این جشنواره حضور پیدا كردند و 93 نفر از آنان در رشته‌های مختلف ادبی، پژوهشی، هنری، آوایی و مسابقات كتابخوانی حائز رتبه‌های برتر شدند.
نجیبی اظهار كرد: در راستای برگزاری این جشنواره یكسری برنامه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف صوت و لحن، تحقیق و ترتیل، روان‌خوانی، تفسیر، طراحی، گرافیك، نقاشی، فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته، خوشنویسی و غیره برگزار شد.
وی، برگزاری نشست‌های مختلفی نظیر «حقيقت حق و سراب باطل» و كارگاه سه روز ازدواج بله برون را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در راستای اجرای این جشنواره برشمرد و گفت: مسئولان دانشگاه و معاونت فرهنگی همچنین نهاد نمایندگی ولی فقیه و حمایت ویژه‌ای از این جشنواره داشتند و اداره اوقاف هم در مباحث مالی ما را یاری دادند كه قدردان آن‌ها هستیم.
دبیر كانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز با یادآوری اینكه در اختتامیه این جشنواره حمیدرضا احمدی وفا،‌ قاری بین‌المللی كشورمان به تلاوت آیات وحی پرداخت، گفت: شعرخوانی احد ده بزرگی پدر شعر آئینی فارس، تجلیل از برگزیدگان جشنواره و مولودی‌خوانی از دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه این جشنواره بود.
انتهای پیام

captcha