انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از دوران دانش‌آموزی آغاز شود
کد خبر: 3735854
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از دوران دانش‌آموزی آغاز شود

گروه فرهنگی ـ عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید کرد و با ذکر این مطلب که انتقال این فرهنگ باید از دوران دانش‌آموزی آغاز شود، اظهار کرد: باید از ظرفیت جوانان در تمام زمینه‌ها استفاده کرد چراکه تغییرات در حوزه مدیریت مستلزم بهره‌‌گیری از ظرفیت جوانان است.

ب

به گزارش ایکنا از لرستان، زهرا نظری، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب بلدچی و رونمایی از کتاب سه ولگرد که عصر شنبه، 13 مرداد در خرم‎آباد برگزار شد، بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید کرد و با ذکر این مطلب که انتقال این فرهنگ باید از دوران دانش‌آموزی آغاز شود، اظهار کرد: باید از ظرفیت جوانان در تمام زمینه‌ها استفاده کرد چراکه تغییرات در حوزه مدیریت مستلزم بهره‌‌گیری از ظرفیت جوانان است.

وی چاپ کتاب‌هایی ازجمله کتاب بلدچی را ضرورتی انکارناپذیر برای انتقال مفاهیم و ادبیات ایثار و شهادت دانست و با ذکر این مطلب که این شهدا هستند که چراغ راهند، اضافه کرد: تدوین و چاپ کتب با موضوعات و مفاهیم ایثار، مقاونت، شجاعت و شهادت از روش‌های انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جدید است که باید این کارها تداوم داشته باشند.

نظری با ذکر این مطلب که آن چیزی که موجب ناراحتی مردم می‌شود دست‌درازی به بیت‌المال و اختلاس‌ها است، اضافه کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و با تمام وجود از دست‌درازی به بیت‌المال جلوگیری کنیم‌.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از پدیدآورندگان کتاب ارزشمند بلدچی، خاطرنشان کرد: این کتاب برگ زرینی از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم لرستان در دفاع مقدس است.

یادآور می‏‌شود، کتاب «بلدچی»، نخستین روایت بلند دفاع مقدس استان لرستان است که به قلم و روایت‌گری اسماعیل سپهوند به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

captcha