تجهیز بیمارستان فارابی کرمانشاه از محل موقوفات
کد خبر: 3735892
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

تجهیز بیمارستان فارابی کرمانشاه از محل موقوفات

گروه جامعه ــ تجهیزات پزشکی از محل درآمد موقوفات به بیمارستان فارابی در کرمانشاه که ویژه بیماران اعصاب و روان است ارسال می‌شود.

تجهیز بیمارستان فارابی کرمانشاه از محل موقوفاتحجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران در گفت‌وگو با ایکنا؛ از ارسال تجهیزات پزشکی از محل موقوفات به بیمارستانی در کرمانشاه  خبر داد و گفت: مراسم  ارسال محموله پزشکی امروز، 14 مردادماه، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر دو میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از محل موقوفه مرحوم بنکداری اصفهانی خردیداری شده است، عنوان کرد: این تجهیزات به بیمارستان فارابی در کرمانشاه که ویژه بیماران اعصاب و روان است ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: طبق استعلام و نیازسنجی صورت گرفته دریافتیم که پس از وقوع زلزله در کرمانشاه به دلیل صدمات روحی بر جای مانده تعداد بیماران اعصاب و روان در کرمانشاه افزایش یافته است، بنابراین درصدد برآمدیم تا این بار طرح مهر تندرستی را به این بیمارستان اختصاص دهیم.

وی از همکاری اداره کل اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری عمل امینانه بهترین تبلیغ برای وقف است و خرید تجهیزات پزشکی و ارسال آن در مقابل نظر مردم نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

   

captcha