آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کودکان نیازمند در دارالایتام فدک کرج
کد خبر: 3736300
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کودکان نیازمند در دارالایتام فدک کرج

گروه اجتماعی - ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کودکان نیازمند چهار تا ۶ ساله البرزی در دارالایتام فدک کرج آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کودکان نیازمند در دارالایتام فدک کرج

مدیرروابط عمومی اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: یکی از بزرگ‌‌ترین موقوفات کرج، دارالایتام مرحوم لیستر با نام فدک است که 75 کودک چهار تا 6سال در آن نگهداری می‌شوند.
علی علی‌اکبری افزود: هزینه‌های این کودکان شامل رفت وآمد، لوازم تحرير، خورد و خوراک، پوشاک، درمان‌ و تفریح به‌ عهده این مرکز است‌.
این مسئول بیان کرد: بر اساس نیت مرحوم لیستر تنها کودکان چهار تا 6 ساله که از ناحیه‌ پدری یا مادری یتیم هستند و یا خانواده‌ آن‌ها به هیچ وجه توانایی تامین هزینه‌های آنان را ندارند در این مرکز پذیرفته می‌شوند‌.
علی‌اکبری گفت: ین کودکان از ساعت هشت صبح در این مرکز حاضر می‌شوند و از برنامه‌های تدارک دیده شده استفاده می‌کنند و ساعت ۱۴ ظهر به مکان زندگی خود بازگردانده می‌شوند‌.
مدیر روابط عمومی اوقاف البرز اضافه کرد: کودکان تحت پوشش این مجموعه به کمک خیران، از امکانات گوناگون آموزشی و پرورشی از قبیل کلاس‌های قرآنی، خلاقیت، نقاشی ، اتاق بازی و ... بهره‌مند می‌شوند.
وی تصریح کرد: این مهارت‌‌ها توسط مربیان آموزش داده می‌شود و یقینا کودکان با بهره‌‌مندی از این آموزش‌‌ها می‌‌توانند با مهارت بیشتری به مقطع اول دبستان وارد شوند.
این مسئول در پایان از آغاز ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی این مرکز خبرداد و گفت: آموزش آداب و اخلاق اسلامی، سبک زندگی سنتی و رسوم دیرینه با چاشنی اخلاق و احترام به بزرگترها، آموزش اعتماد به نفس، شجاعت و اراده، یادگیری رفتار و منش بزرگان و ائمه اطهار از جمله آموزش‌های جانبی این مرکز به کودکان است.
انتهای پیام.

 

captcha