پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد فامنین
کد خبر: 3741453
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد فامنین

گروه اجتماعی - رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان فامنین اظهار کرد: طی سال جاری ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به ۱۴ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت 50 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد فامنین

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، علی فرهادلویی رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان فامنین بیان کرد: یکی از فعالیت‌های خداپسندانه که ریشه در سنت حسنه نبوی دارد زمینه سازی ازدواج جوانان بویژه در راستای تامین جهیزیه دختران نیازمند در آستانه ازدواج است که کمیته امداد شهرستان فامنین از تعداد 25 نوعروس متقاضی جهیزیه به 14 نفر ازآنان که مدارک لازم را به این نهاد ارائه نموده اند کمک هزینه جهیزیه تا سقف 35 میلیون ریال بصورت بلاعوض پرداخت نموده است.
وی افزود: تعداد 11 نفر هم در نوبت هستند ودر صدد هستیم با کمک خیرین و مسئولین، سایر نوعروسان نیز از کمک هزینه جهیزیه این نهاد بهره‌مند شده و در ایام فرخنده عید سعید غدیر به خانه بخت رفته وزندگی مشترک را آغاز نمایند.
فرهادلویی بیان کرد: 10 درصد کمک هزینه پرداختی از محل کمکهای مردمی بوده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سهم کمکهای مردمی افزایش یابد که در این راستا گروه های جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرستان و استان و استانهای تهران و، قم والبرز و مرکزی به خیرین مقیم مراجعه مینمایند.
وی در پایان اعلام کرد: با توجه به انجام مشاوره قبل و حین و بعد از ازدواج نوعروسان ونیز انجام بررسی صلاحیت اخلاقی و اجتماعی خواستگاران در صورت تقاضای خانواده نوعروس، نرخ طلاق در بین زوجین تحت پوشش نسبت به میانگین کشوری پایین بوده و زیر5 درصد است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۴
0
0
من تازه داماد شدم ومدارکم رابه کمیته امداد تحویل دادم حالا که ابن جهیزیه ب ما تعلق میگره ثبت شده ت سیستم یانه
پدر من وپدر عروس تحت پوشش کمیته امدادن
captcha