پخش «محفل نور» این هفته از مشهد مقدس
کد خبر: 3742534
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

پخش «محفل نور» این هفته از مشهد مقدس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محفل نور فردا، هشتم شهریورماه با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی از مشهد مقدس تقدیم شنوندگان رادیو قرآن خواهد شد.

پخش «محفل نور» این هفته از مشهد مقدس

به گزارش ایکنا؛ محفل نور، عنوان برنامه هفتگی رادیو قرآن است که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳ تا ۲۴ به انعکاس و پوشش محافل قرآنی برگزار شده در سراسر کشور می‌پردازد.

گروه تلاوت و محافل قرآنی رادیو قرآن با حضور در محافل قرآنی کشور و ضبط مراسم و تلاوت‌های قاریان برجسته کشور، گلچینی از محافل را در این برنامه به شنوندگان هدیه می‌کند.
محمد سلیمی، مدیر گروه تلاوت و محافل قرآنی رادیو قرآن ضمن بیان این مطلب افزود: تلاش بر این است که شنیدنی‌ترین بخش‌های چند محفل قرآنی گلچین شده و در یک برنامه به شنوندگان هدیه شود.
وی در ادامه تصریح کرد: برپاکنندگان محافل قرآنی در سراسر کشور می‌توانند با ارسال نمابر به شماره ۰۲۱۲۲۶۵۲۳۷۴ و اعلام زمان برگزاری محفل و مکان دقیق از گروه تلاوت و محافل رادیو قرآن دعوت کنند تا ضمن حضور در محفل آن‌ها به ضبط، پوشش و پخش آن محفل اقدام کند.
پنجشنبه هفته جاری، هشتم شهریورماه ساعت۲۳ تلاوت‌های منتخب از جشنواره تلاوت‌های مجلسی که شامل تلاوت قاریان نوجوان آقایان حاتمی و دربان‌ملک از مشهد مقدس، شالچی از تهران و بیت سعید از اهواز است ، تقدیم شنوندگان خواهد شد. این برنامه به تهیه‌‌کنندگی محمدحسن رحمانی و با اجرای حمید عبیری از رادیو قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha