ارائه برخی سرویس‌های غیر شرعی مربوط به هتل‌ها نیست
کد خبر: 3746832
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
حمز‌ه‌زاده:

ارائه برخی سرویس‌های غیر شرعی مربوط به هتل‌ها نیست

گروه جامعه ــ رئیس جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه نظارت‌ها به روش‌های محسوس و نامحسوس صورت می‌گیرد، گفت: وجود سرویس‌های غیر قانونی مرتبط با مراکز غیرمجاز همچون خانه‌های مسافر و اجاره‌ای است.

جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران در گفت‌وگو با ایکنا؛ در پاسخ به این پرسش که چرا در برخی هتل‌ها سرویس‌های غیرمتعارف با فرهنگ اسلامی ارائه می‌شود، گفت: چنین سرویس‌هایی که از دایره قوانین شرعی، مدنی و اخلاقی خارج باشد در هتل‌ها ارائه نمی‌شود، بلکه مربوط به مراکز غیرمجاز است که زیر مجموعه جامعه هتلداران نیستند.

وی ادامه داد: نظارت‌های شدیدی بر هتل‌ها صورت می‌گیرد و اگر هم چنین اتفافی به ندرت رخ دهد به صورت مخفیانه است که در صورت ارائه گزارش و یا کشف از سوی گروه‌های بازرسی به سخت‌‌ترین شکل با آنان برخورد قانونی می‌شود.

حمزه‌زاده تصریح کرد: نظارت‌ها به روش‌های محسوس و نامحسوس صورت می‌گیرد و اگر به ندرت سرو مشروبات الکی در یک هتل صورت گیرد، مسلماً غیرقانونی و مخفیانه بوده است که در نظارت‌های غیرمحسوس مشخص می‌شود؛ اما آمار موجود از این تخلفات، بسیار محدود است.

وی وجود چنین سرویس‌هایی را مرتبط با مراکز غیرمجاز همچون خانه‌های مسافر و اجاره‌ای دانست و گفت: این مراکز زیر مجموعه جامعه هتلداران ایران نیستند و استانداری‌ها و مسئولان محلی باید وارد کار شوند.

انتهای پیام

captcha