ثبت ۶ وقف جدید در جلگه و جرقویه
کد خبر: 3758481
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

ثبت ۶ وقف جدید در جلگه و جرقویه

گروه اجتماعی - سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه گفت: همزمان با اجرای طرح بصیرت عاشورایی ۶ وقف جدید به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در جلگه و جرقویه توسط واقفان نیک اندیش به ثبت رسید.

ثبت 6 وقف جدید در جلگه و جرقویه

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حامد جعفرزاده، سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه اظهار کرد: باتوجه به اجرای برنامه های تبلیغی در راستای ترویج فرهنگ وقف همزمان با اجرای طرح بصیرت عاشورایی در جوار بقاع متبرکه این شهرستان 6 وقف جدید به همت واقفان نیک اندیش در این منطقه توسط مردم مومن و ولایتمدار جهت باقیات و صالحات به رسید.
وی در ادامه افزود: این واقفان نیک اندیش 2000 متر مربع زمین را به ارزش 400 میلیون ریال وقف کرده‌اند.
سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه در ادامه اضافه کرد: این واقفان نیکک اندیش این موقوفه را برای ساخت آشپزخانه امامزاه شاه عبدالعزیز(ع) شاتور وقف کرده‌اند تا با ایجاد این مکان بتوانند در مراسم‌های مختلف از زائران این امامزاده عظیم الشان به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنند.
حامد جعفرزاده گفت: آستان امامزاده عبدالعزیز (ع) در شهرستان جلگه و جرقویه، در روستای شاه تور واقع در دهستان امامزاده عبدالعزیز (ع) بخش جلگه واقع شده است.
انتهای پیام

captcha