روحانیان از قرآن به عنوان منبع اصلی تبلیغ استفاده کنند
کد خبر: 3759379
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

روحانیان از قرآن به عنوان منبع اصلی تبلیغ استفاده کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، قرآن و معارف اهل بیت(ع) را مهم‌ترین منبع تبلیغی روحانیون عنوان کرد.

قران منبع اصلی تبلیغ روحانیون باشدحجت‌الاسلام حمید بهاری، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، قرآن و معارف اهل بیت(ع) را مهم‌ترین منبع تبلیغی روحانیون دانست و اظهارکرد: لازمه پاسخ‌گویی به سئوالات و شبهات دینی، توسل به معارف قرآن و احادیث اهل بیت(ع) و نگاه عمیق و کاربردی به این منابع حیات‌بخش است.
وی افزود: روحانیون معزز با حضور در جمع مردم و اجرای برنامه‌های عبادی، فرهنگی و تبلیغی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.
رئیس تبلیغات اسلامی گرمی با اشار به این که شرایط امروز و اوضاع و احوال عصر کنونی تکلیف را برای روحانیون بسیار سنگین کرده است، اظهار کرد: اگر در جامعه عنصر عقل حاکم باشد یعنی روحانیون در جامعه حاکم هستند و اگر عنصر شعور و عقل در جامعه نباشد یعنی روحانیون کم کاری کرده‎اند.
وی خاطر نشان کرد: تبلیغ دین، یکی از سنت‌های حسنه در کشور ما است که همیشه مورد تاکید و توصیه بزرگان دین بوده و یکی از عوامل موثر در نشر دین و رساندن تعالیم حیات‌بخش اسلام به مناطق محروم است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی بابیان این‌که فعالیت روحانیون در مناطق مختلف به‌ویژه در مناطق آسیب‌پذیر و محروم امر مبارکی است، تاکید کرد: در این راستا اخلاص و خودسازی ما برای همه مردم پسندیده و در زمینه آگاه‌سازی جامعه بسیار ثمربخش خواهد بود.
انتهای پیام

captcha