کاهش ۱۵ درصدی طلاق در آذربایجان غربی
کد خبر: 3759550
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

کاهش ۱۵ درصدی طلاق در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی – معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی از کاهش ۱۵ درصدی طلاق در استان خبر داد و گفت: طی سالجاری ۳۷ درصد کاهش مطالبه مهریه را در استان شاهد بوده ایم.

کاهش ۱۵ درصدی طلاق در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مرتضی حاتمی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی صبح امروز ۶ آبان ماه در جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان بابیان اینکه طی سال جاری ۱۱ درصد در امر پرونده‌های خشن کاهش داشته ایم، اظهار کرد: خوشبختانه استان از نظر آمار جرائم خشن در رده آخر کشوری قرار دارد.
وی بااشاره به اینکه طی هفت ماهه نخست سال جاری ۴ هزار و ۲۸۲ مورد پرونده درگیری در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: ۳۶ درصد از نزاع‌های استان در ارومیه رخ داده است.
حاتمی با بیان اینکه ۶۰ درصد درگیری‌های استان به دلیل عدم کنترل هیجانات آنی است، خاطرنشان کرد: از بین ۱۰ جرم رتبه بندی شده در کشور، آذربایجان غربی در ۶ جرم جز ۳ استان آخر به حساب می‌آید و کمترین میزان جرائم خشن را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۹ درصد کاهش پرونده‌های ورودی به دادسرا‌ها را داشته ایم که براساس منویات مقام معظم رهبری نیز هدف این بوده تا مراجعه مردم به دادسرا‌ها کاهش یابد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی از کاهش ۱۵ درصدی طلاق در استان خبر داد و گفت: طی سالجاری ۳۷ درصد کاهش مطالبه مهریه را در استان شاهد بوده ایم.
انتهای پیام

captcha