برگزاری ویژه‌برنامه عزاداری شب‌های پایانی ماه صفر در فاطمیه تهران
کد خبر: 3761587
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

برگزاری ویژه‌برنامه عزاداری شب‌های پایانی ماه صفر در فاطمیه تهران

گروه جامعه ــ هیئت رزمندگان اسلام ویژه‌برنامه‌های خود را به مناسبت آخرین شب‌های ماه صفر در فاطمیه بزرگ تهران اعلام کرد.

‌به گزارش ایکنا؛ چهارشنبه 16 آبان، مصادف با بیست و هشتم صفر، رحلت جانسوز رحمت للعالمین پیامبر اکرم(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر امام حسن مجتبی(ع) است؛ همچنین بیست‌ونهم صفر‌ شهادت امام رضا(ع) است. به‌همین مناسبت بسیاری از هیئات و حسینیه‌های سراسر کشور به برگزاری مراسم و محافل سوگواری و عزاداری اقدام می‌کنند.

هیئت رزمندگان اسلام نیز به مناسبت ایام شب‌های پایانی ماه صفر، ویژه‌برنامه‌هایی را به مدت سه شب برگزار می‌کند که طبق آن، از امشب دوشنبه چهاردهم تا شانزدهم آبان‌ماه از ساعت 19:30 دقیقه برنامه سخنرانی و مدیحه‌سرایی ویژه‌ای را در فاطمیه بزرگ تهران در نظر گرفته است.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی و احمد نیکبختیان مداح این مراسم است. علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فاطمیه بزرگ تهران واقع در خیابان فاطمی، نرسیده به تقاطع کارگر مراجعه کنند. ‌

برگزاری ویژه‌برنامه عزاداری شب‌های پایانی ماه صفر در فاطمیه بزرگ تهران

به گزارش ایکنا؛ اعمال مشترکی هم برای روزهای پایانی ماه صفر آمده است به‌ ویژه سه روز پایانی این ماه که اکثریت مردم علاقه دارند در زیارتگاه‌ها حضور پیدا کرده و به زیارت و دعا مشغول باشند. بر همین اساس خواندن زیارت و دعا به‌ویژه زیارت مخصوص پیامبر اکرم(ص)، حضرت امام حسن مجتبی‌(ع) و علی‌ بن‌ موسی‌ الرضا(ع) و همچنین دستگیری از نیازمندان و صدقه بهترین عملی است که به آنها تاکید شده و مردم می‌توانند انجام دهند.

انتهای پیام

captcha