تربیت فرزندان در گرو تربیت مادران
کد خبر: 3769172
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

تربیت فرزندان در گرو تربیت مادران

گروه اجتماعی - بنیانگذار بنیاد مادر با بیان اینکه فرهنگ احترام به مادر و دختران در جامعه باید نهادینه شود، تصریح کرد: تربیت فرزندان در گرو تربیت مادران است.

تربیت فرزندان؛ در گرو تربیت مادران/تبعیض قومیتی و مذهبی در بنیاد مادر، ممنوع است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، غلامرضا محمدی، بنیانگذار بنیاد مادر، صبح امروز، 12 آذر‌ماه، در نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر، با اشاره به اینکه آذربایجان غربی، بیست و هشتمین استانی است که بنیاد مادر در آن تاسیس شد، اظهار کرد: کانون هر جامعه‌ای، خانواده بوده و قلب آن نیز مادر است.
وی افزود: اگر مادران شاد و سالم داشته باشیم، جامعه شاد خواهیم داشت و جایگاه مادر یک جایگاه الهی است و امید است فرهنگ به جایی برسد که اگر زمانی اعلام شود، مادری دختری متولد می‌کند، خوشحال شود.
محمدی با بیان اینکه فرهنگ احترام به مادر و دختران در جامعه باید نهادینه شود، گفت: تربیت فرزندان در گرو تربیت مادر بوده و غیرت مثال‌زدنی مردم آذربایجان، در نکوهش مقام مادر و آنا زبانزد است.
بنیانگذار بنیاد مادر با اشاره به اینکه 76 کشور در جهان، بنیاد مادر را به رسمیت شناخته است، بیان کرد: آشنا ساختن بیشتر جامعه به‌ویژه نسل جوان با جایگاه و نقش والای مادر و ارتقا و بازآفرینی ارزش‌های قداست‌آمیز این شاهکار خلقت از جهات خانوادگی، اجتماعی و فرهنگی از اهداف بنیاد مادر است.
وی ادامه داد: بنیاد مادر، یک بنیاد فرهنگی بین‌المللی است که به‌صورت صددرصد غیردولتی بوده و وابسته به هیچ نهاد، حزب و یا گروهی نیست و هرگونه تبعیض از لحاظ زبان، رنگ، ملیت، قومیت، فرهنگ، عقیده و مذهب در بنیاد مادر ممنوع است.
انتهای پیام

captcha