زائران کرمانی مابه‌التفاوت ویزای اربعین خود را دریافت کردند
کد خبر: 3775104
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲

زائران کرمانی مابه‌التفاوت ویزای اربعین خود را دریافت کردند

گروه اجتماعی - مدیر‌کل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه تمام مابه‌التفاوت ویزای اربعین زائران کرمانی پرداخت شده است، گفت: مابه‌التفاوت پرداختی تمام زائرانی که مبالغی بیشتر از ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان را در سامانه سماح پرداخت کرده بودند به حساب آن‌ها واریز شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان کرمان، محمود عرب‌نژاد، مدیر‌کل حج و زیارت استان کرمان دیروز دوشنبه، 3 دی‌ماه با اشاره به اینکه تعدادی از زائرانی که در روزهای نخست صدور ویزای اربعین اقدام کردند، مبلغ بیشتر پرداخت کرده بودند، گفت: این تفاوت قیمت ویزا به‌دلیل تغییرات نرخ ارزی بود که با تثبیت قیمت ویزا مبلغ صدور ویزای عراق در مرحله بعد کاهش یافت.
وی افزود: طبق وعده‌ای که داده شد مابه‌التفاوت پرداختی زائرانی که در روزهای نخستین ثبت‌نام اربعین حسینی مبالغی بیشتر از 234 هزار و 875 تومان را در سامانه سماح پرداخت کرده بودند به حساب آن‌ها واریز شد.
مدیر‌کل حج و زیارت استان کرمان با تأکید بر اینکه تمام زائران کرمانی مابه‌التفاوت ویزای اربعین خود را دریافت کردند، بیان کرد: چند مورد شکایت زائران در این زمینه را داشتیم که اشکال از دفاتر زیارتی بود و پول به حساب شماره کارت دفتر واریز شده بود و با پیگیری به حساب زائران واریز شد.
انتهای پیام

captcha