گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه قرآنی سمنان در نیمه دوم سال
کد خبر: 3778133
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه قرآنی سمنان در نیمه دوم سال

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان سمنان گزارشی از فعالیت‌های قرآنی اتحادیه را طی نیمه دوم سال ارائه کرد.

مهدی قاسمی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان سمنان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: اتحادیه قرآنی سمنان طی تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل تبلیغات اسلامی استان به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های قرائت سطح 1، 2 و 3، ترجمه و مفاهیم سطح 1 و حفظ موضوعی قرآن در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن اقدام کرده است.
وی با اشاره به اینکه 85 کلاس آموزش قرآن در سطح مؤسسات در حال برگزاری است، اظهار کرد: این کلاس‌های آموزشی ویژه بانوان و آقایان در تمامی سطوح سنی برگزار می‌شود.
قاسمی بیان کرد: در زمینه‌های فرهنگی و تفریحی نیز برنامه‌هایی مانند شرکت یک‌پارچه در راهپيمايی‌ها، برگزاری جشن در مناسبت‌های مختلف، برگزاری جشن به مناسبت پایان دوره‌های خردسالان و شکوفه‌ها و غیره در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن برپا می‌شود.
وی گفت: دوره‌های آموزشی از مهرماه در سطح مؤسسات و مراکز قرآنی استان آغاز شده و تا اواخر اسفندماه ادامه دارد و از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی به برترین‌ها در آزمون‌های پایان دوره گواهینامه اعطا می‌شود.

captcha