ثبت‌نام ۹ هزار و ۳۰۰ خادمیار رضوی در البرز
کد خبر: 3792554
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

ثبت‌نام ۹ هزار و ۳۰۰ خادمیار رضوی در البرز

گروه اجتماعی ــ مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز از ثبت‌نام ۹ هزار و ۳۰۰ نفر در این استان برای خادمیاری آستان قدس رضوی خبر داد.

ثبت‌نام 9 هزار و 300 خادمیار رضوی در البرز

عباس قاضی‌خانی، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با تشریح فعالیت‌های آستان قدس رضوی، اظهار کرد: دایره این فعالیت‌ها، با دستور مقام معظم رهبری علاوه بر حرم مطهر، در فضاهای جدید در سراسر کشور نیز گسترده شده و در همین راستا، شاهد تأسیس دفتر نمایندگی آستان قدس در مراکز استان‌ها هستیم که به تدریج در تمام شهرها و حتی روستاها نیز این خدمات گسترش یافته و خواهد یافت.
وی با بیان اینکه اهم فعالیت‌های دفاتر نمایندگی آستان قدس در چهار محور «امداد»، «خادم‌یاری»، «وقف و نذر» و «امور فرهنگی» انجام می‌شود، تصریح کرد: تمام این خدمات به دست نیروهای داوطلب و به مدد خادمان و خادم‌یاران افتخاری و با مدیریت و نظارت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی به اجرا می‌رسد.
این مسئول در ادامه به بیان اهم خدمات نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز، گفت: تمامی کارها با روحیه‌ای جهادی و انقلابی و بدون دریافت دستمزد پیش می‌رود و در تلاش هستیم تجارب این دفتر را در اختیار دفاتر شهر‌ها نیز قرار دهیم تا با آموزش آن‌ها، دامنه خدمات را وسیع‌تر کنیم.
قاضی‌خانی همچنین به فعالیت های این نمایندگی در محور امور فرهنگی اشاره کرد و افزود: تأسیس کانون مبلغان، کانون مداحان و کانون قرآن از جمله این اقدامات است و مبلغان افتخاری آستان قدس به مناسبت‌های مختلف در سراسر استان مشغول تبلیغ هستند و کرسی‌های تلاوت نیز به طور منظم برگزار می‌شود.
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز با بیان اینکه درحال حاضر 9 هزار و 300 نفر در البرز در طرح «خادمیار رضوی» ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: محدوده فعالیت خادمیار رضوی می‌تواند در هر شهر و روستایی باشد و هر زمان هم به مشهد مقدس مشرف شود، می‌تواند با ارائه کد شناسایی، در صحن و سرای حضرت رضا(ع) به‌عنوان خادمیار به زائران خدمت کند.
انتهای پیام

captcha