تحقق حکومت اسلامی، گام دوم انقلاب است
کد خبر: 3794342
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

تحقق حکومت اسلامی، گام دوم انقلاب است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه اصفهان گفت: تحقق حکومت اسلامی گام دوم انقلاب است، ایجاد تمدن اسلامی نیز هدفی است که در راستای ایجاد حکومت اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

تحقق حکومت اسلامی گام دوم انقلاب است

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده‌اند: انسان‌های ضعیف تحت تسلط شیطان قرار می‌گیرند، اما انسان‌های با ایمان که توکل بر خداوند دارند، از وسوسه‌های شیطان در امان هستند.
وی با بیان اینکه امام صادق (ع) فرمودند: «انسانی که تکیه‌اش به خداوند است، تحت تسلط شیطان قرار نمی‌گیرد»، افزود: توکل یعنی اینکه کارها را به خداوند بسپاریم، زیرا خداوند حامی کسانی است که از خداوند کمک خواسته‌اند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده است، بیان کرد: برای رسیدن و تحقق حکومت اسلامی باید تلاش کرد. مقام معظم رهبری نیز فرمودند: انقلاب ما اسلامی است، اما حکومت ما صددرصد اسلامی نیست و باید به این جایگاه برسیم.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: تحقق حکومت اسلامی گام دوم انقلاب است، ایجاد تمدن اسلامی نیز هدفی می‌باشد که در راستای ایجاد حکومت اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد که لازمه تحقق آن عدالت و انصاف در امور است.
امام جمعه اصفهان با اشاره به 14 اسفند، سالروز تاسیس کمیته امداد توسط امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد فعالیت‌های خوبی در این سال‌ها در حمایت از نیازمندان جامعه انجام داده است و همچنان هم انجام می‌دهد که البته در این زمینه مردم هم با کمک‌های مالی خود نقش مهمی در کمک به محرومان و نیازمندان جامعه می‌توانند ایفا کنند.
وی با اشاره به 15 اسفندماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی بیان کرد: در روایات متعدد به درختکاری توصیه شده است، زیرا درخت علاوه بر زیبایی که برای فضای زندگی به همراه می‌آورد، در ایجاد هوای پاک نیز نقش مؤثری دارد.
انتهای پیام

captcha