رهبر انقلاب خواستار ورود جوانان به میادین بزرگ هستند
کد خبر: 3800260
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
سردار حاجی‌زاده:

رهبر انقلاب خواستار ورود جوانان به میادین بزرگ هستند

گروه اجتماعی - فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه رهبر انقلاب از جوانان خواستند به میادین بزرگ وارد شوند، گفت: با توجه به به منویات رهبر انقلاب کلید حل مشکلات کشور در دست ملت است.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار امیرعلی حاجی‌زاده،‌ فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز، 9 فروردین‌ماه در مراسم گرامیداشت سی‌ویکمین سالروز شهادت سردار شهید «حسین املاکی» که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، شهید املاکی را از فرماندهان شجاع و موفق دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: شهید املاکی نقش اثرگذاری در دوران دفاع مقدس داشت و مقام معظم رهبری نسبت به این شهید بزرگوار عنایت ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه شهید املاکی قهرمان مردم ایران و گیلان است،‌ افزود: به مردم استان گیلان به خاطر داشتن چنین قهرمانی تبریک می‌گویم. این مردم ولایتمدار در جریان فتنه 88 نیز یک روز زودتر در حمایت از ولایت وارد میدان شدند و فتنه را خاموش کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و سخنان نوروزی مقام معظم رهبری درخصوص رونق تولید،‌ تصریح کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به خاطر ضعف‌های مدیریتی است و لذا اگر بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه مردم و مسئولان قرار گیرد، مشکلات حل‌شدنی خواهد بود.

حاجی‌زاده با اشاره به رضایتمندی مقام معظم رهبری نسبت به تولید علم در کشور و برقراری ثبات و امنیت، گفت:‌ رهبر انقلاب در دهه اخیر بر مسئله اقتصاد تاکید دارند و شعار سال‌ها را با محوریت اقتصاد مقاومتی تعیین فرمودند که نشان‌دهنده عدم رضایت ایشان در این بخش است.

وی با بیان اینکه ایران از جمله کشورهای ثروتمند و برخوردار از نعمت‌های الهی است، اضافه کرد: متاسفانه با این وجود هنوز در مسائل اقتصادی عقب‌ماندگی داریم که باید از ظرفیت‌های کشور و منطقه استفاده کنیم و تولید و صادرات و در نهایت اشتغال را رونق ببخشیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وقوع سیل طی روزهای گذشته در چند استان کشور، افزود: سدسازی‌های صورت گرفته طی سال‌های بعد از انقلاب موجب کاسته شدن خسارت‌های ناشی از سیل شده و در غیر این صورت، بسیاری از شهرها و روستاها در جریان سیل اخیر زیر آب می‌رفت.

حاجی‌زاده با اشاره به منویات رهبر انقلاب کلید حل مشکلات کشور را در دست ملت دانست و تاکید کرد: مردم در انتخابات‌ها نقش اثرگذاری دارند و باید براساس شایسته‌سالاری عمل کنند تا فرد منتخب بتواند در سیاست‌های کشور نقش مثبتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه نظامی و موشکی مورد توجه رهبر انقلاب است، گفت: رشد و پیشرفتی که در حوزه نظامی و موشکی مشاهده می‌شود، در سایر حوزه‌ها مشهود نیست؛ البته برخی از روی عناد و فرافکنی پیشرفت‌های نظامی کشور را نادیده می‌گیرند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه انتخاب فرد اصلح را کلیدی‌ترین رمز موفقیت حوزه نظامی و موشکی دانست و یادآور شد:‌ شایسته‌سالاری همواره یکی از اولویت‌های اصلی در نیروی هوافضای سپاه بوده و افراد با توجه به تعهد و تخصص به‌‌ کار گرفته شده‌اند.

حاجی‌زاده از مردم خواست در انتخاب‌های خود بیشتر دقت کنند و افزود: احزاب در جریان انتخابات‌ها به معرفی افرادی می‌پردازند و مردم به آن افراد اعتماد می‌کنند و رای می‌دهند، اما این افراد بعد از انتخاب شدن مسئولیت کارهای خود را بر عهده نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه کشور ما پیش‌نیازهای توسعه و پیشرفت را دارد، خاطرنشان کرد: گاهی بی‌تدبیری مسئولان ظرفیت‌های کشور را صدر می‌دهد لذا از مسئولان می‌خواهیم در ابتدا شناخت درستی از منابع و ظرفیت‌ها داشته باشند و براساس آن عمل کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه رهبر انقلاب از جوانان خواستند به میادین بزرگ وارد شوند، اظهار کرد: هشت هزار شهید هویت و شناسنامه مردم گیلان است و امروز مردم استان گیلان به عنوان ادامه‌دهنده راه شهدا باید تلاش کنند تا رونق تولید در سال جاری محقق شود و شاهد حل مشکلات اقتصادی باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری مراسم و یادواره ندارند، تصریح کرد:‌این ما هستیم که نیاز به شهدا داریم و با حضور در این محافل معنوی زمینه آرامش و تزکیه نفس خودمان را فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام

captcha