تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی است
کد خبر: 3801293
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی است

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: هر چه بیشتر به مردم خدمت کنیم، مردم به نظام دلگرم‌تر خواهند شد و باید همواره این موضوع را در خاطر داشته باشیم که مدارا کردن با مردم امر مهمی است و ما باید در مقابل مردم امانت‌دار باشیم.

تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی صبح امروز 17 فروردین در آیین آغاز سال کاری جدید که در سالن عدالت دادگستری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم سال جدید نیز همانند گذشته با گام‌هایی استوار در جهت احقاق حق و تحقق عدالت و همچنین خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و دقیق‌تر به مردم شریف استان حرکت کرده و در این مسیر از همه توان و ظرفیت فردی و سازمانی به‌خوبی استفاده کنید.
مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های جذب رحمت الهی خدمت به مردم است چراکه رأفت به خلق خدا رضایت الهی را در پی خواهد داشت و باید دست در دست هم دهیم و بزرگ‌ترین خدمت که همان خدمتگزاری به مردم است را به شایستگی ادا کنیم.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: هر چه بیشتر به مردم خدمت کنیم، مردم به نظام دلگرم‌تر خواهند شد و باید همواره این موضوع را در خاطر داشته باشیم که مدارا کردن با مردم امر مهمی است و ما باید در مقابل مردم امانت‌دار باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی گفت: شرایط اقتصادی کشور بسیار حساس است و دشمن در مقابله با نظام اسلامی جنگ اقتصادی را در پیش‌گرفته است و با تحریم‌ها و توطئه‌های گوناگون به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است و باید در این شرایط بسیار هوشیار باشیم و بهترین راه مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن تقویت و حمایت از تولید، صنعت و توان داخلی کشور است.
این مقام قضایی استان خاطرنشان کرد: انتخاب شعار «رونق تولید» از سوی رهبر فرزانه انقلاب بسیار آگاهانه و در راستای حمایت همه‌جانبه مسئولان و مردم از صنعت و تولید داخلی است و همه باید برای تحقق آن به میدان بیایند و این امر نیازمند عزمی ملی و روحیه‌ای جهادی است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف مردم و مسئولان شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال «رونق تولید» نام‌گذاری شد، تحقق یابد و دستگاه قضایی استان نیز در جهت تحقق شعار سال تمام تلاش خود را همانند گذشته به کار خواهد گرفت و در این مسیر نیز آمادگی کامل را داریم.
رئیس‌کل دادگستری قزوین در پایان یادآور شد: همه باید تحقق شعار سال را برای خود یک تکلیف شرعی بدانیم چون حمایت از تولید توان و ظرفیت داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد خواهد شد و این امر کاهش بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد شد و این موضوع از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است.

انتهای پیام

captcha