فرهنگ پاسداری، ذلت‌ناپذیر است
کد خبر: 3802125
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

فرهنگ پاسداری، ذلت‌ناپذیر است

گروه اجتماعی ــ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با بیان اینكه پاسداران با تمام توان با تهدیداتی كه انقلاب را تهدید می‌كند، مقابله خواهند كرد، گفت: فرهنگ پاسداری یک فرهنگ ذلت‌ناپذیر است.

فرهنگ پاسداری، ذلت‌ناپذیر است

به گزارش ایكنا از فارس، جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، امروز، 20 فروردین‌ماه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: سپاه فرهنگ حسینی و عاشورایی را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است و پاسداران انقلاب اسلامی در راه دفاع از انقلاب اسلامی هرگز دچار ترس و غفلت نمی‌شوند.
وی بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان و به‌صورت همه جانبه با تهدیداتی که علیه انقلاب اسلامی باشند، مقابله خواهند کرد.
معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه فرهنگ پاسداری یک فرهنگ ذلت‌ناپذیر است، گفت: شرط تحقق پاسداری حرکت در مسیر شهدا و تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و آمادگی برای ایثار در راه دفاع از انقلاب اسلامی است.
یارمحمدی تأكید كرد: پاسداران انقلاب اسلامی در راه دفاع از انقلاب اسلامی هرگز دچار ترس و غفلت نمی‌شوند و با تمام توان و به‌صورت همه جانبه با تهدیداتی که بر علیه انقلاب اسلامی باشند، مقابله خواهند کرد.
وی با تقدیر از امدادرسانی بسیجیان به آسیب‌دیدگان سیل در شیراز، گفت: حضور به موقع و موثر بسیجیان در امدادرسانی به مردم برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان نیروهای جهادی انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

captcha