فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان افتتاح می‎شود
کد خبر: 3810401
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان افتتاح می‎شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی(باغ موزه) دفاع مقدس استان سوم خردادماه امسال هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان افتتاح می‎شودحجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به‌مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، گفت: ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز سوم خردادماه سال‌جاری در لرستان، افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان است.
وی برگزاری کارگاه شعر و مبانی ادبیات پایداری، رونمایی از چهل عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس هم‌زمان با افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ذکر کرد و افزود: برپایی نمایشگاه عکس خیابانی از دیگر برنامه‌های اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در سوم خرداد امسال است.

رونمایی از 10 اپلیکیشن عملیات‌ها و شهدای شاخص لرستان
مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که سخنرانی اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مساجد ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز سوم خرداد در لرستان است، به جریان سیل اخیر در لرستان اشاره کرد و گفت: اگرچه سیل اخیر در چند شهر کشور، خسارت‌هایی را به بار آورد ولی باعث اتحاد، همدلی بیش از پیش ملت ایران شد که در این راستا سرکشی به خانواده‌های ایثارگر آسیب‌دیده ازسیل جزء برنامه‌های ما به مناسبت آزادی خرمشهر است.
ناصرپور مصاحبه با فرماندهان لرستانی عملیاتهای «بیت‌المقدس» و «حاج‌عمران»، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های سوم خرداد در لرستان برشمرد و ادامه داد: زنان به‌عنوان نیمی از جامعه همواره با حضور در صحنه و پشتیبانی از همسران، برادران و فرزندان خود نقش مهمی در موفقیت‌ها و پیروزی‌ها دارند و در همین راستا به‌مناسبت سوم خرداد از چند تن از زنان ایثارگر فعال ستاد پشتیبانی جنگ لرستان تجلیل به‌عمل می‌آید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهدا و عملیات‌ها استفاده کرد، افزود: از جمله برنامه‌های ما در سوم خرداد رونمایی از 10 اپلیکیشن عملیات‌ها و شهدای شاخص لرستان است.

انتهای پیام

captcha