فراخوان هفتمین جشنواره ملی «جلوه‌های فرهنگ رضوی در فضای مجازی»
کد خبر: 3823797
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

فراخوان هفتمین جشنواره ملی «جلوه‌های فرهنگ رضوی در فضای مجازی»

‌‌گروه فناوری اطلاعات ــ فراخوان هفتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در فضای مجازی با هشتک «امام_رضا_را_دوست_دارم» منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ هفتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در فضای مجازی با عنوان هشتک «امام_رضا_را_دوست_دارم»، به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت شبکه‌‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های روبیکا، چارخونه، آپارات، آخرین خبر، تماشا و نماشا برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم‌افزایی فعالان عرصه فضای مجازی درترویج آموزه‌های دینی و اهل‌بیت(ع) در جامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولیدکنندگان آثار فاخر با رویکرد فرهنگ دینی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

ازجمله منابع و موضوعات اعلام شده برای شرکت در این جشنواره می‌توان به بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم، احادیث اهل‌بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و سخنان و آثار بزرگان، صاحبنظران، اندیشمندان و هنرمندان برای تولید و انتشار آثار مناسب در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در زمینه ارزش‌های اخلاقی مانند صداقت، امانتداری، کرامت انسان‌ها، حفظ آبروی افراد و رزق حلال و ضد ارزش‌های اخلاقی شامل دروغ، خیانت در امانت، تهمت و افترا و حرام خواری اشاره کرد.

محور‌های این جشنواره نیز شامل آثار منتشره در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پرمخاطب فرهنگی، هنری و رسانه‌‌ای با «#امام_رضا_را_دوست_دارم» در قالب‌های عکس نوشته، متن، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ‌(کلیپ)، پویانمایی‌(انیمیشن) و موشن‌گرافیک اعلام شده است.
 
معیار‌های ارزیابی آثار برتر در این جشنواره نیز براساس کیفیت فنی، میزان بازدیدکنندگان، دیدگاه بازدیدکنندگان و غنای محتوایی اعلام شده است. آثار ارسالی در این جشنواره باید علاوه بر انتشار در گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات شخصی مرتبط با شرکت‌کننده، در یکی از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های روبیکا، چارخونه، آپارات، آخرین خبر، تماشا، نماشا و پروفایل و با «#امام_رضا_را_دوست_دارم» منتشر شده باشد.

‌ثبت‌نام در این جشنواره از طریق تارنمای شمس توس به نشانی ghazvin.shamstoos.ir انجام می‌شود. مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در این جشنواره تا پایان مهر‌ماه اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، دبیرخانه هفتمین جشنواره سراسری تولید محتوای رضوی در فضای مجازی و یا شماره‌های ٠٢٨٣٣٦٩١٤٠٤و ٠٢٨٣٣٦٩١٤١٢ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha