مسائل ارزشی و دینی قابل انتساب به اشخاص نیست
کد خبر: 3823853
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

مسائل ارزشی و دینی قابل انتساب به اشخاص نیست

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نباید مسائل ارزشی و دینی را متمرکز و منتسب به قشر، گروه و یا شخص خاصی کنیم بلکه همه در این خصوص، مکلف هستیم.

مسائل ارزشی و دینی قابل انتساب به اشخاص نیست به گزارش ایکنا از اردبیل، جلسه شورای اقامه نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور اعضای ستاد، امروز، یازدهم تیرماه در سالن شهدای هنرمندان این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گزارشی از فعالیت‌های این ستاد را ارائه کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز گفت: نباید مسائل ارزشی و دینی را متمرکز و منتسب به قشر و گروه و یا شخص خاصی نماییم بلکه همه در این خصوص، مکلف هستیم.

سید‌ناصر اسحاقی افزود: در راستای عملیاتی شدن برنامه های فرهنگی و هنری با موضوعات و محتوای مسائل ارزشی و دینی و بخصوص حوزه نماز، تقویت ارتباطی بین واحدها و معاونت های اداره کل لازم و ضرویست.

در این جلسه، دستورالعمل اجرایی برای انجام فعالیت‌های سالانه نماز در حوزه کاری این اداره کل و ارائه کارهای پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha