«سلام بر امام» در دهه کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3824910
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
از سوی سازمان تبلیغات اسلامی؛

«سلام بر امام» در دهه کرامت برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ طرح «سلام بر امام» در دهه کرامت امسال از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در تمام مراکز و اماکن مذهبی کشور اجرایی می‌شود.

«سلام بر امام» در دهه کرامت برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا  به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ طرح «سلام بر امام» از دهه کرامت امسال در همه مراکز و اماکن مذهبی کشور توسط سازمان تبلیغات اسلامی اجرایی خواهد شد.

بنابراین طرح در روزهای چهارشنبه که روز زیارت مخصوصه امام رضا(ع) است، در تمامی مراکز و اماکن مذهبی کشور اعم از امامزادگان و مساجد و… زیارت امین‌الله خوانده می‌شود، این زیارتنامه توسط امام زین‌العابدین(ع) خطاب به امیرمؤمنان علی(ع) انشاء شده و از بهترین زیارت‌نامه‌هاست که به فرموده امام محمدباقر(ع) می‌توان آن را در تمام زیارتگاه‌ها قرائت کرد.

یادآور می‌شود، حضرت رسول(ص) در حدیثی فرموده‌اند: هرکس از کنار قبرم بر من سلام دهد، آن را می‌شنوم و هرکس از دور بر من سلام دهد، آن را به من می‌رسانند.

همچنین امام جعفرصادق(ع) فرمودند: هرگاه (زیارت) بر یکی از شما سخت و طاقت‌فرسا یا خانه اش هم دور بود، پس بر بام خانه برود، دو رکعت نماز بخواند و با سلام دادن به قبر ما اشاره و قصد کند، یقیناً سلام او به ما می‌رسد.

انتهای پیام

captcha