مراسم تودیع و معارفه نمایندگان جدید و سابق جامعة‌المصطفی در عراق برگزار شد
کد خبر: 3824925
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

مراسم تودیع و معارفه نمایندگان جدید و سابق جامعة‌المصطفی در عراق برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه - مراسم تودیع و معارفه نمایندگان جدید و سابق جامعة‌المصطفی در عراق روز گذشته، 15 تیرماه در شهر کاظمین برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مراسم تودیع و معارفه نماینده جامعة‌المصطفی در عراق 15 تیرماه با حضور رئیس جامعةالمصطفی، معاون بین‌الملل، مسئول حوزه ریاست، مشاور رییس در حوزه عراق و جمعی از مشرفین و مدیران مدارس علمیه و رابطین دانش‌آموختگان المصطفی در شهر کاظمین عراق برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی‌ در این مراسم ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک شاهد برگزاری جلسه‌ای با حضور همه فارغ‌التحصیلان عراقی که حدود ۵ هزار نفر هستند، باشیم.
عباسی با اشاره به تلاش‌های مشفقانه و مجاهدانه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌مهر به مدت یک دهه در نمایندگی عراق خاطرنشان کرد: وی از مدیران خلاق، مدبر و بزرگمنش و طراز اول المصطفی هستند که گره‌گشای اداری و سازمانی المصطفی بوده است و صمیمانه برای ایشان در مسئولیت‌های جدید آرزوی توفیق دارم.
رئیس المصطفی با معرفی حجت‌الاسلام و المسلمین معصومی، وی را شخصیتی برنامه‌ریز ‌و آشنا با مدیریت آموزش عالی بر اساس تجربه طولانی حضور در معاونت آموزش موسسه امام خمینی (ره) توصیف کرد که امروز ریاست موسسه علوم ‌و معارف در قم با ۱۰۰۰ نفر دانشجوی عراقی را در برعهده دارد.
لازم به ذکر است، در انتهای این مراسم حکم مسئولیت نمایندگی به حجت‌الاسلام معصومی و تقدیر نامه نماینده پیشین به حجت‌الاسلام مهدوی مهر اعطا شد.
انتهای پیام

captcha