ارسال ۲۰ اثر از کانون معراج السعاده به جشنواره‌های طراحی پوستر
کد خبر: 3831686
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

ارسال ۲۰ اثر از کانون معراج السعاده به جشنواره‌های طراحی پوستر

گروه فرهنگی - ۲۰ اثر از کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده به سه جشنواره فراخوان طراحی پوستر «شبکه شهرهای خلاق»، «پایتخت کتاب ایران» و «دوستدار کتاب» ارسال شد.

ارسال ۲۰ اثر از کانون معراج السعاده به جشنواره‌های طراحی پوستر

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هاجر قادری، مدیر کانون فرهنگی هنری معراج السعاده روستای بزنج شهرستان اسفراین گفت: معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح «شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر» را با لحاظ اهمیت نگاه آینده‌محور و آمایشی در جهت توسعه عدالت فرهنگی و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی، اسلامی و تقویت و کاربردی‌سازی زیرساخت‌های فرهنگی و هنری موجود و حمایت از طرح‌های خلاقانه برآمده در بسترهای محلی و بومی را اجرایی کرده است.
وی با بیان اینکه طراحی پوستر این جشنواره با نگاه بازتاب نگرش و مفهومی از توجه به هنر و صنایع خلاق فرهنگی و هنری و نیز سنن و آئین‌‌های ایرانی طراحی شده است، افزود: شش اثر از کانون در این جشنواره شرکت کرده است.
وی در خصوص فراخوان طراحی پوستر ششمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب هم با بیان اینکه توجه به ترویج کتاب‌خوانی و مطالعه و نیز سنن و آئین‌های روستایی در طراحی پوستر این جشنواره مدنظر بوده است، از ارسال شش اثر به این جشنواره خبر داد.
قادری بیان کرد: در طرح «انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران» هم هشت اثر طراحی پوستر از فعالان کانون به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی با بیان اینکه به همراه هر طرح پیشنهادی، توضیحات مفهومی طرح هم عنوان شده است، اظهارکرد: طرح‌ منتخب پس از انتخاب با کیفیت مناسب چاپ و ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha